Gå til innhold

fileplanet stinker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv brukt fileplanet i en årrekke, helt fra den var ganske så ny. Først var alt helt supert, du fikk lastet ned med en gang med stor fart. Så vikk de så mange brukere at de måtte innføre kø ordning, greit nok det så lenge man ikka måtte betale. Og nå kom altså betalingstjenesten, og dermed sluttet jeg å bruke fileplanet.

Håper det er ingen som gidder å betale så de må åpne opp igjen for vanlig nedlasning igjen.

Lenke til kommentar

NEI! Man betaler ikke for å vente i kø på fileplanet. Når man betaler får man en egen personlig server-plass (sikkert x antall GB) der alt kan lastes ned fra. Mao. aldri mere venting og sannsynligvis veldig bra fart. Fila du skal hente kopieres først inn til "personal servern" din.

Blir litt irritert når folk bare hiver seg på et hylekor uten å vite hva det er snakk om engang.

Gamespot har mye mere enn bare reviews/previews, og det hadde de lenge før betalingstjenesten kom også. Men det meste er for bredbånds-folk. F.eks. glimrende video reviews av alle de store spillene som kommer. Der man ser deler av spillet mens reviewern kommenterer og prater om spillet.

Og det er dessuten bare 100kr året.

----

"Gjort er gjort og spist er spist" sa elgen i Hakkebakkeskogen under våpenhvilemøtet mellom Mikkel Rev og de andre dyra. >www.dragonforce.com/sound.html < ! Metalium ruler også. :evil:

[ Denne Melding var redigert av: Bitex på 2002-07-27 02:59 ]

Lenke til kommentar

engang ventet jeg 1 time i kø på en fil som gikk seint og laste ned, etter ett par timer nedlasting så virket ikke filen.

egentlig synes jeg fileplanet er bra, jeg stiller meg i kø og venter en halv time på filen så kommer den etterhvert. men har en dårlig tid så er jo ikke kø noe kjekt.

Lenke til kommentar

Jeg sitter ikke og venter for å laste ned en fil med (ofte) dårligere hastighet enn konkurrerende sites...

Det får være grenser hva man skal finne seg i. Hvorfor i all verden skal man betale for noe som i prinsippet skal være gratis? Vi er vel ikke helt tette, er vi vel?

Slik som andre folk har nevnt her, P2P er en mye bedre løsning. Her har man tilnærmet ubegrensede muligheter bare det blir litt mer allment akseptert. (noe som skjer i høyeste grad nå)

Allerede nå er det meste av "gamingfiler" tilgjengelig ved hjelp av f.eks KaZaA.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor dere snakker om betaling da...en må da på ingen måte betale noe som helst, for å laste ned fra Fileplanet. Det er kanskje ikke så åpenbart som en skulle tro alikevell da...man må scrolle litt ned på Download-siden, for å finne de serverene der man kan laste ned gratis...:smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...