LowBalls Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 hei, jeg er som sagt 14 år, og jeg lurer på åssen jobb jeg kan få da? jeg går allerede med aviser for vg på søndager, men vil tjene litt mer. Forslag? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 ingen forslag? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Gå med reklame. Klippe gress. Rydde i hyller i en matbutikk. Male. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 bakeri cafe dagligvarebutikk(du kan ikke sitte i kassen, da!) Lenke til kommentar
Martinabc Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Niks, du må bære paller, sette inn varer etc. Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 jeg begynte å jobbe på bensinstasjon da jeg var femten, og en annen som begynte seinere var ikke eldre enn deg. du kan stå i kassen, så lenge det er en over 18 sammen med deg. der jeg jobba syntes de det var nok at sjefen satt på kontoret, men er litt usikker på lovligheten av akkurat den der. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Plenklipping osv er jo aktuelt nå som det er sommer Jeg tjener 4-5000 på det i løpet av en sommer, ikke så veldig mye jobb egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå