MadRos Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) jeg har asus a8v e delux HK, og jeg måtte fjerne RAM brikkene som jeg hadde. Så hadde vi en RAM brikke på 512 Mb En twinmos Twister PC 4300 270 Mhz Cl3 2.8 V; Og har allerede lagt den inn, og det går "bra", Men kan jeg bruke disse uten at noe blir ødelagt, Hvor langt kan jeg overklokke med disse? Endret 30. juni 2005 av hproslan Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) ER det ingen som har peiling?? -------> Moderator---> Det har gått 24 timer Endret 1. juli 2005 av hproslan Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Er det ingen som kan noe her? Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Er det ingen som kan noe her? Spørs om noen i det hele tatt har lyst til å hjelpe deg nå. Litt høflighet og tålmodighet er å foretrekke. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Er det ingen som kan noe her? Spørs om noen i det hele tatt har lyst til å hjelpe deg nå. Litt høflighet og tålmodighet er å foretrekke. har ventet allerede 5 dager . . . Endret 4. juli 2005 av hproslan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå