pcp160 Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Hei. Jeg fikk mitt nye Gainward 6800GT gs idag, skal sette på en vannblokk i steden for kjøleren som er der, og sitter med valgets kval om hvordan jeg skal gå frem her. Det kortet som sitter i idag er Gainward 6600GT glh, og det er også vannkjølt. Det jeg er litt i tvil om er om jeg skal gidde og teste det nye kortet før jeg begynner og bytte kjøleren, pga vannkjølingen er det ikke så veldig fort gjort og bare bytte (rimelig trangt inni der, og vannet må tømmes, og fylles igjen osv). Så jeg vurderer om jeg bare skal ta sjangsen på at et nytt kort fungerer, og heller ta den ekstra jobben med og sette på orginalkjøler igjen hvis det mot all formodning ikke virker. Men spørsmålet til dere er i grunn bare; Kan jeg smekke 6800 kortet rett inn, så vil det innstallerer seg selv med de driverne som er der, eller må jeg gjøre det også fra bunnen av hvis jeg skal prøve det? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Når du har nvidia driver frå før av installert på makina skal det gå fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå