Espen_k Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 jeg skulle hatt hjelp med en kode som stenger ut en ip fra hjemmesiden min... noen som er konge med koding og kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
olafura Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Det her må du gjøre i htaccess file. Sjekk her: http://www.thinkhost.com/services/generators/htblock.shtml Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Det her må du gjøre i htaccess file. Nei, det må man ikke. Du kan lage et PHP-skript som automatisk redirecter alle som har en IP som ikke er ønsket, til en helt annen side. Alle de uønskede IP-adressene kan være lagret til for eksempel en txt-fil på serveren. Endret 20. juli 2005 av @kd Lenke til kommentar
Espen_k Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 men jeg kan jo ikke å lage koder. noen som tar seg tid og hjelper meg? plz Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 <?php //Legg til så mange ip'er du vil $sperret = '123.123.123.123'; $brukerip = $_SERVER['REMOTE_ADDR']; if($brukerip == $sperret){ echo "Denne ip adressen er desverre sperret ute fra siden"; exit(); } ?> jeg veit ikke om det hadde blitt bedre med arrays? Men hvis hosten din har støtte for php legg dette øverst i index.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå