Mafo Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Vil dele ut mobiltelefoner Hvis Sosialistisk Venstreparti får det som de vil får alle elever i grunnskolen utdelt mobiltelefoner, som skal brukes i undervisningssammenheng. Les artikkelen her Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Det blir neppe noe av, men arti tanke. Dog tror jeg mobilene ville blitt missbrukt. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Hvis dette blir noe av så kommer jeg til å fullstendig miste tilliten til det offentlige skolevesen. Da blir mine barn å gå på privatskole. Lenke til kommentar
MokkaKaffi Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 hahahaha og det partiet kommer sannsynligvis til å være med og styre Norge de 4 kommende årene. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Skammelig at noen foeler at det skal vaere statens oppgave aa besorge for at folk har mobiltelefon. Naa vet jeg ihvertfall hvem jeg ikke skal stemme paa Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Rakib, det var nøyaktig det de sa om PCer for få år siden Personlig mener jeg at dette er litt for progressivt. Mobiltelefoner blir i dag brukt minst like mye destruktivt som positivt i skolealderen. Vi hører jo hele tiden om småjenter som blir mobbet over SMS, eller gutter som tar bilder i dusjen... Kommunikasjon, ja. Hjelpemidler, ja. Men... Men fungerer det ikke bra nå da? Jeg fikk en liten blå solcellekalkulator på skolen med TO minnetaster, og av-på bryter. Tror faktisk den ligger hjemme et sted fremdeles... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg