andersen106 Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 halla har bestillt meg disse to delene men ble plutselig veldig usikker på om disse vil fungere sammen uten en bios update, etter å ha lest denne artikkelen . noen som vet noe om dette? takker for alle svar. har bestillt dette: amd 64 3200+ venice MSI K8N NEO2 Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 HER står det at Venice 3200+ er under testing med ditt HK, da med BIOS ver. 1.8. Et nytt K8N neo2 plat. har nok ikke ver.1.8, så da blir det vanskelig å vite, men jeg hadde samme problem da jeg kjøpte det samme HK i nov-04 og den da nye Winchester og BIOS ver.1.0. Det gikk bra, så du kan jo håpe den booter så du får flashet til nyeste bios versjon. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 det funka fint her, bare med en 3500+ Lenke til kommentar
andersen106 Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 hei erlendru, og du brukte akkurat det hk..? ( er litt nervøs.. gidder ikke å drite meg ut, med et hk som ikke støtter venice.) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Hei Ja det hovedkortet og en Amd Athlon 64 3500+ "Venice" Funka helt fint! Har oppdatert bios i etterkant da selvfølgelig, var noe ustabil i spill (hvertfall GTA), og det hjalp Les bruksanvisninga for hvor minnet skal stå! Sleit med å få starte maskina pga at minnet sto i feil slot. Bare et lite tips Lykke til! Lenke til kommentar
hanekam Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 jeg trur det går bra jeg matsern. ring meg hvis det skjer noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå