Gå til innhold

Trenger lokale til HW-filmen

Anbefalte innlegg

Hei alle forumboere!

Som sikkert mange har fått med seg så holder jeg på å lage film om Hardware-nettverket. Og i den forbindelse trenger jeg et lokale.

Lokalet skal brukes til å filme en sekvens i.

Det må være

• Ca. 10x10m
  • Gjerne mørke vegger
  • Lite eller ikke møblert.
  • Oslo-området

Samtidig trenger vi frihet til å flytte rundt på ting som måtte være der.

Det er ikke så veldig nøye akkuratt når vi får låne lokalet, men en gang etter 15. Juli passer fint. Så lenge det ikke er ved juletider :p

Mange stusser kanskje over at jeg tar det opp her, men jeg vet at dere forumbrukere er så hjelpsomme og det har vist seg at det er svært vanskelig å få tak i et slikt lokale. Spesielt når man ikke har noen penger.

Og har dere noen andre lure idéer, så kom med dem!

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
hvor

Det står jo Oslo området nå.

Så jeg lurer bare på en ting.. Kan dere moderatorer fjerne slik at det ikke står "dette inlegget er redigert..." tingen under?

For det står ikke noe om det nå.

On-Topic: Hva skal dere filme inni der? Om det er en atom eksplosjon f.esk. er det vel ikke mange som vil låne ut leiligheten sin, men om det er noe som tar mindre skade på leiligheten går det vel bra :p

Kanskje dette er et dumt spørsmål, men jeg har ikke hørt stort om hva filmen skal handle om..

Lenke til kommentar

Det er snakk om en veldig uskyldig sekvens. I hovedsak er det bare en fyr som sitter å surfer på nettet. Grunnen til at jeg vil ha litt størrelse på rommet er at da blir det lettere å jobbe, samt man kan lage bilder fra lengre avstand.

(Vi kan velge å ikke legge til "redigert" linje ja.)

Lenke til kommentar

Regner ikke med at det er aktuellt, for det er LANGT fra 10x10 meter (men du akn stå ganske langt unna hvis du skal filme bakfra), men kan jo nevne det uansett, dere må gjerne filme noen (melder meg frivillig :-p) som surfer på PC'en(e) min(e) i den lille leiligheten min (37kvm, Oslo):

thumbbriefebilde.JPG

EDIT: Dette bildet er tatt for en stund siden, nå er det parkett, og det latterlige inneklemte "kaffebordet" til høyre er fjernet, kun en hvit vegg der. Lol, tror jeg hadde kanskje 20 skrivefeil her...

Endret av schmelck
Lenke til kommentar

Det er snakk om at opptaket skal skje senest 2 uker før skolestart.

Men jeg vet at det drives byggearbeider der. Så jeg skal ta med meg skolebeviset og se hva de sier. Antakeligvis går det ikke.

Schmelck: Skjermer trenger du ikke. Det skal være god gammeldags CRT-skjerm av Compaq kvalitet ;)

Du er herved satt på listen over skuespillerkandidater.

Lenke til kommentar
Det er snakk om at opptaket skal skje senest 2 uker før skolestart.

Men jeg vet at det drives byggearbeider der. Så jeg skal ta med meg skolebeviset og se hva de sier. Antakeligvis går det ikke.

Schmelck: Skjermer trenger du ikke. Det skal være god gammeldags CRT-skjerm av Compaq kvalitet ;)

Du er herved satt på listen over skuespillerkandidater.

:fun:

Håret mitt er ganske så velvillig for mange forskjellige sveiser :-)

Kom på en annen ting, men vet ikke hvor aktuellt det heller er, men det er vel bedre å foreslå det enn ikke... Her hvor jeg bor så har vi en av Oslos beste takterrasser, der er det selvfølgelig mer enn 10x10 meter, og når det blir kveld så blir det jo rimelig mørkt...

Siden jeg bor i øverste etasje så hadde det ikke vært noe stress å bare slenge en skjøteledning opp dit for strøm. Hvis du vil se en liten filmsnutt (tatt når det var vinter med litt snø), trykk her: panorama.

EDIT: Kom på det at de driver med noen bygningsarbeider er nå så man kan se et stillas i bakrunnen enkelte steder...

Endret av schmelck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...