Kenneth Dammyr Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Hei alle forumboere! Som sikkert mange har fått med seg så holder jeg på å lage film om Hardware-nettverket. Og i den forbindelse trenger jeg et lokale. Lokalet skal brukes til å filme en sekvens i. Det må være Ca. 10x10m Gjerne mørke vegger Lite eller ikke møblert. Oslo-området Samtidig trenger vi frihet til å flytte rundt på ting som måtte være der. Det er ikke så veldig nøye akkuratt når vi får låne lokalet, men en gang etter 15. Juli passer fint. Så lenge det ikke er ved juletider Mange stusser kanskje over at jeg tar det opp her, men jeg vet at dere forumbrukere er så hjelpsomme og det har vist seg at det er svært vanskelig å få tak i et slikt lokale. Spesielt når man ikke har noen penger. Og har dere noen andre lure idéer, så kom med dem! På forhånd takk! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Kanskje greit om du nevnte hvor i verden denne innspillingen skal foregå... Vet det er noen av forumbrukerne som sitter i statene og i australia liksom. Endret 29. juni 2005 av L4r5 Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Det er vel også ganske uaktuellt å filme f.eks langt nord i Norge hvis man bor langt sør Å oppgi sånn cirka området man ønsker hadde vel vært en fordel Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Siden han bor i Oslo tar jeg en megasjanse på at et lokale i Oslo er mest akuelt. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Har en leilighet i Roma til disposisjon, dersom det skulle være i nabolaget.. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Oslo er stedet ja Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Dere kunne sikkert leid grendehuset bortpå skolen her Det er en god del vinduer og veggene er hvite..men det er vel bare å henge no sort stoff forran? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 Jeg prøver forsiktig igjen. Ingen som vet om noe? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 hvor Det står jo Oslo området nå. Så jeg lurer bare på en ting.. Kan dere moderatorer fjerne slik at det ikke står "dette inlegget er redigert..." tingen under? For det står ikke noe om det nå. On-Topic: Hva skal dere filme inni der? Om det er en atom eksplosjon f.esk. er det vel ikke mange som vil låne ut leiligheten sin, men om det er noe som tar mindre skade på leiligheten går det vel bra Kanskje dette er et dumt spørsmål, men jeg har ikke hørt stort om hva filmen skal handle om.. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 Det er snakk om en veldig uskyldig sekvens. I hovedsak er det bare en fyr som sitter å surfer på nettet. Grunnen til at jeg vil ha litt størrelse på rommet er at da blir det lettere å jobbe, samt man kan lage bilder fra lengre avstand. (Vi kan velge å ikke legge til "redigert" linje ja.) Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Regner ikke med at det er aktuellt, for det er LANGT fra 10x10 meter (men du akn stå ganske langt unna hvis du skal filme bakfra), men kan jo nevne det uansett, dere må gjerne filme noen (melder meg frivillig :-p) som surfer på PC'en(e) min(e) i den lille leiligheten min (37kvm, Oslo): EDIT: Dette bildet er tatt for en stund siden, nå er det parkett, og det latterlige inneklemte "kaffebordet" til høyre er fjernet, kun en hvit vegg der. Lol, tror jeg hadde kanskje 20 skrivefeil her... Endret 18. juli 2005 av schmelck Lenke til kommentar
Pels Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 HW-forum film? Hva blir story'en? Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 HW-forum film? Hva blir story'en? Lurer jeg også på, tviler på at vi får vite så altfor mye av storyen dessverre... Lenke til kommentar
Pels Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 HW-forum film? Hva blir story'en? Lurer jeg også på, tviler på at vi får vite så altfor mye av storyen dessverre... Filmer sikkert moderatorer som stenger tråder her Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 Diskusjon om filmen kan dere ta her: Filmen om hardware.no Takk for tilbudet Schmelck, men det er nok ikke helt ideelt. Jeg ser du har et stort vindu der. Ikke bra... Men skuespiller-rollen er interessant... Har du et bilde av deg selv? PS: Er det på bygdø du bor? (Er stadig imponert over skjermoppsettet ditt ) Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Bilde? Jada, sjekk denne: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=439525 har heldigvis fått vekk barten da... Bor nesten på bygdøy, altså frogner... Hvis det evt er interessant så kunne jeg kanskje, hvis jeg gidder/har tid, slepe med meg skjermene... EDIT: Har bil og er PR-kåt så jeg kan sikkert stille opp... Endret 19. juli 2005 av schmelck Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Har du tenkt på å ringe kommunen\skolen din om litt? Lærerne starter jo opp litt før elevene, så det vil vel være folk på skolen før elevene kommer. Bare en liten tanke. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Det er snakk om at opptaket skal skje senest 2 uker før skolestart. Men jeg vet at det drives byggearbeider der. Så jeg skal ta med meg skolebeviset og se hva de sier. Antakeligvis går det ikke. Schmelck: Skjermer trenger du ikke. Det skal være god gammeldags CRT-skjerm av Compaq kvalitet Du er herved satt på listen over skuespillerkandidater. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Det er snakk om at opptaket skal skje senest 2 uker før skolestart.Men jeg vet at det drives byggearbeider der. Så jeg skal ta med meg skolebeviset og se hva de sier. Antakeligvis går det ikke. Schmelck: Skjermer trenger du ikke. Det skal være god gammeldags CRT-skjerm av Compaq kvalitet Du er herved satt på listen over skuespillerkandidater. Håret mitt er ganske så velvillig for mange forskjellige sveiser :-) Kom på en annen ting, men vet ikke hvor aktuellt det heller er, men det er vel bedre å foreslå det enn ikke... Her hvor jeg bor så har vi en av Oslos beste takterrasser, der er det selvfølgelig mer enn 10x10 meter, og når det blir kveld så blir det jo rimelig mørkt... Siden jeg bor i øverste etasje så hadde det ikke vært noe stress å bare slenge en skjøteledning opp dit for strøm. Hvis du vil se en liten filmsnutt (tatt når det var vinter med litt snø), trykk her: panorama. EDIT: Kom på det at de driver med noen bygningsarbeider er nå så man kan se et stillas i bakrunnen enkelte steder... Endret 19. juli 2005 av schmelck Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Flott tips, men dessverre tror jeg nok det blir litt for åpenlyst at det er utendørs. Men ellers så det jo bra ut ja. Men jeg setter pris på flere slike tips! Alle idéer er verdsatt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå