kvase Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) er ganske frustrert over dette med registrering og endring av passord, Har prøvd i lang tid og registrere meg på hwbedrift og på brukt markedet, da jeg ikke får loget meg inn der direkte fra harwar.no sine sider. Dette er klin umulig og få gjort. har også prøvd og endre mitt passord det går heller ikke da jeg i endringmenyen får bare feilmeldinger. har også prøvd og registrere meg som ny bruker. det har jeg gitt opp. synes dette er beklagelig da jeg har fulgt med og synes denne nettsia her på hw.no er nytig for meg. skal det være så vanskelig her da tror jeg melder avbud på og følge med på denne net siden dere har her. er det noen svar på mine problemer. har vert og endret passord nettopp nå men hva hjalp det.. mmm ikke en dritt Endret 29. juni 2005 av kvase Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Har du først registrert deg i forumet vil denne kontoen være gjeldende for alle (?) tjenester i nettverket. Dette gjelder både forumet til Hardware Bedrift og bruktmarkedet Lenke til kommentar
kvase Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 Har du først registrert deg i forumet vil denne kontoen være gjeldende for alle (?) tjenester i nettverket. Dette gjelder både forumet til Hardware Bedrift og bruktmarkedet Ser ut som jeg fikk fiksa det det lå en feil i nettlesern her. Beklager det kvasse ordspråket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå