Squeegie Skrevet 10. august 2002 Forfatter Del Skrevet 10. august 2002 (endret) <!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font class=postbody>Quote:</font><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR><TR><TD><FONT class=quote> Den 2002-08-04 05:12, minimum payne skrev: og den potta må du koble slik at strømforsyninga blåser igjennom. og husk frontspoiler. 1 cm over bakkenivå. </FONT></TD></TR><TR><TD><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End --> Eksospotte må jeg ha, og jeg tenker på et slags luftinntak på fronten. Og bakspoiler seff, men sliter med hva slags materiale jeg skal jobbe med, er ikke noen mekaniker. <!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font class=postbody>Quote:</font><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR><TR><TD><FONT class=quote> og du må mekke et sete inni bak sotruta som du setter ei barbiedukke i - det er da fjortisen i baksetet. </FONT></TD></TR><TR><TD><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End --> Jah, det rapper jeg bare fra rotloftet, der skal søs sine gamle dukker ligge håper jeg Mvh. aka Boqs Endret 5. mai 2009 av Squeegie Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 personli syns eg d hadde vert tøffare me en BWM PC.. stort M merke i front.. men men sia d e volvo 240 må du jo nesten ha sånn stor (miniatyr) firkanta volvo grill i fronten på kassa då! og ei vifte på innsida.. me sånn skrå volvologo på Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 10. august 2002 Forfatter Del Skrevet 10. august 2002 Quote: Den 2002-08-10 21:57, arve87 skrev:personli syns eg d hadde vert tøffare me en BWM PC.. Det er meningen, det skal ikke være tøft, det skal være harry! :wink: edit: personlig syns jeg det er harry med råning generellt, og da er bmw ganske ille også.. men Volvo 240 tar kaka! [ Denne Melding var redigert av: Squeegie på 2002-08-10 22:01 ] Lenke til kommentar
hurst Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Hehe, du vet ikke helt hva du skal gjøre med eksospotte sier du? hjemmelaga sidepipes! Var i sverige for en stund siden og der så jeg rånerbilen deluxe. Så ikke helt hvilken volvo det var men det var nå et gammelt vrak. Den hadde sidepipes, var skikkeli senka (altså sånne "skrå" bakhjul) hadde racingstriper (eller fartsstriper, vet ikke hva man sier jeg Kanskje blått siden du allerede skal lakke kassa gul. merke/banner i "frontruta" er et must (så forresten en opel som hadde "powered by win2k" i frontruta her i trheim.. Kanskje det?) ellers så må du mekke sånn tenningsbryter (første hakk = av, andre hakk = "tenning" (vifter o.l.) tredje hakk = "starter" (strømmen til hk/ "på" bryteren) Ps: Råning er "harry". "Street legal" eller sarpebiler som er no da! Lenke til kommentar
JonV Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Quote: Den 2002-07-25 23:18, Squeegie skrev:Jeg har tenkt å modde en pc med tema Volvo 240(Aopen HX? kabbis).. Men da skjærer det med hjulene(HJELP?). - lekehjul fra en lekebil eller noe.Mvh.Morten Holjeaka Boqs du kan jo skaffe Sliks til 1/5 Scala rc biler.store er de og de kan kjøpes med BBS felger. :smile: et Aopen tower er jo litt rundt i forhold til en 240 da :smile: høres morsomt ut, lykke til Ps Grillen til Volvo S/V40 er akurat passe liten. _________________ Asus A7V133 VIAKT133A, ATA/100, RAID. geforce4. AMD XP1900+ Rock steady @43 grader. 768Mb pc133ram Original. soundblaster live player 5,1. studio DV200 4*40Gig WD7200 I Raid 0 Video redigering. [ Denne Melding var redigert av: win_xp på 2002-08-10 23:32 ] Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 NØDVENDIGHET: Temeraturmåler man kjøper og setter inn i bilen...... Ikke kjøp noen sak som man skal ha i huset, men en orn'tli temperaturmåler til bil! Husk bilder når du er ferdig, dah!! Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 et alternativ til sotfilm er et tynt lag med svart lakk på baksiden av plexiglasset.. men det krever litt av personen som skal lakkere pga d er viktig at d blir jevnt, ikke rinner osv.. Når det kommer til dekaler så er forslaget mitt at du tar deg en tur på en bilhugger å ser etter volvo-merket som sitter på volvo-lastebilene. Jeg har et slikt et, det er ca 10x30 cm stort. Mye større enn det lille som er i 240 fronten og det står bare "volvo" på det. Hadde gjort seg på det prosjektet ditt! Ellers så finnes det flere dekal og solfilm butikker i trondheims området som kan hjelpe deg hvis du skulle trenge det.. Lenke til kommentar
hakkepeil Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Hei. Hvis du skal sette inn ett lite baksete så må du også ha et rånete setetrekk.helst noe loddene greier.med sebra striper..stilig vet du.. Tar jeg ikke feil så har volvo stiv bakaksel så den skrever ikke med bakhjulene.. men bmw derimot skrever, da den har delt bakaksel.. Måtte bare si det Da jeg skriver av egen erfaring..hadde en gammel senket Volvo 142 Tommy Lenke til kommentar
ustabil Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Du må ha to 3,5 tommers råne eksos og bak de plasserer du noen vifter. Endelig noe originalt casemodding :smile: Lykke til med harry projektet ditt:-) Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 12. august 2002 Forfatter Del Skrevet 12. august 2002 Takk for alle innspill! Har halveis lakket hele case'n og lurer på om jeg skal vente med å lakke videre siden jeg har tenkt å ha luftinntak over cd-rom? Da må jeg vel jobbe litt med alu'n som er lakka... og da blir det sannsynligvis litt stygt, særlig hvis jeg trenger mere enn det som er der fra før... Innspill? Lenke til kommentar
marSwin Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 genialt ! Skulle nesten hatt dumpventiler, hmmm? :smile: Lenke til kommentar
[space] Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 hvis du skal ha hjul på kassa må du selvsagt ha bredda skjermer. Trekk kassa innvendig i rød plysj. Lys i kassa burde du få fra sånne bremselys mange 240'er har i bakvinduet. (en sånn svart "kloss" på hver side i vinduet) Hestesko i grillen? Skal du ha inn en volvo frontlykt må du selvfølgelig ha grønne parklys. Lenke til kommentar
cantscrew Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Du må jo få tak i et bilist 2000 klistremerke, ingen råner kjører uten! Lenke til kommentar
JonV Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Quote: Den 2002-08-11 16:42, hakkepeil skrev:Hei.Tar jeg ikke feil så har volvo stiv bakaksel så den skrever ikke med bakhjulene.. men bmw derimot skrever, da den har delt bakaksel.. Måtte bare si detDa jeg skriver av egen erfaring..hadde en gammel senket Volvo 142Tommy Da vet du også sikkert at man kan bestille spesial designet bakaksel til 240 med Negativ camber også da. Da skrever den på bakhjulene. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Jeg kom til å tenke på noe når jeg leste alle disse postene. En butikk(/webshop) som driver med modellbiler/båter/fly(slike med motor) burde da ha alt men trenger for et slikt mod. Nå vet ikke jeg om noen butikker som selger modellbiler og deler, men litt søkning kan sikkert hjelpe... Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 http://www.modellers.com http://www.rc-flight.com http://www.modellhobby.no http://www.teknisk-hobby.no http://www.smallsize.no (har mye bil tror jeg) Vet ikke hvor mye det er til hjelp, men mulig du får tak i noe.. Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Husk og poste bilder når ferdig da!! Noe av det beste jeg har hørt i modding det her ja, burdte jo egentlig spørre ok.no gutta om de kunne lage en artikkel, eller no ut av denna ja! (bare forslag) Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 26. august 2002 Forfatter Del Skrevet 26. august 2002 Quote: Den 2002-08-26 13:18, |Cipher| skrev:Noe av det beste jeg har hørt i modding det her ja, burde jo egentlig spørre ok.no gutta om de kunne lage en artikkel, eller no ut av denna ja! (bare forslag) Hehe, det tar jeg som et stort kompliment, men ambisjonene er større enn det jeg kan utføre. Blir vel så jeg poster noen bilder(som linker :wink:), men dette er min første mod så det blir vel ikke noe svært(og kanskje ikke så veldig pent?). Blir forresten en liten pause med moddinga også pga. skole og at jeg bor på hybel. -koz Lenke til kommentar
Arachnid Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 er det meninga å lage en 240 av noe metall til ett kabinett også style den?? hvis ikke, kunne vell det ha vært rått, med en 1hk`s bensinmotor og litt vromming! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå