White Fox Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Ok, vet dette ble en elendig emnetittel, men vet ikke helt hvordan jeg skulle formulere det. Er ute etter litt forslag til hvilke filmer som handler mye om data, hacking, teknologi osv som er noe å se? Liker de jeg har sett hittil og vil gjerne ha litt forslag. Disse har jeg sett: War Games Hacker 1, 2 og 3 Enemy of the state Lenke til kommentar
Togo Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Swordfish. Ufattelig dårlig, men hvem kan si nei til Halle Berry? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Tron (1982) er jo en klassiker Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Enemy of the state Codename mercury (vil påstå at denne går sånn halvveis under dette emnet.dritdårlig uansett) kommer ikke på flere i farten Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Må vel nevne "Swordfish" og "War Games" ettersom de er de eneste data-filmen jeg har sett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Hackers - The One And Only Lenke til kommentar
Winters Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Matrix? Utrolig att ingen har nevnt den... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Matrix? Utrolig att ingen har nevnt den... Var vel kanskje litt åpenbart? Når jeg kommer med filmtips så vil jeg at trådstarter skal få noe ut av det. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Sverdfisk, liker den jeg.. Forstår ikke dere som sier den er dårlig Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Wargames var jo til en hvis grad realistisk hvis man tenker på hardware osv. Plottet i filmen var jo helt borti natta, men det er jo knapt noe nytt. Ellers finnes det mange animefilmer som har mye "datasaker" i seg. Ikke nødvendigvis mer realistisk, men likevel. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Sverdfisk, liker den jeg.. Forstår ikke dere som sier den er dårlig Da er vi to da. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Matrix og så syntes jeg Masterminds var litt bra (så den når jeg var 12, men alikvel ) Lenke til kommentar
r Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Gikk en på TV3 hin dagen som jeg så. Antitrust var navnet. Helt grei film igrunnen, ikke spesielt bra, men ok. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Johnny Mnemonic kan vel sies å være en "datafilm". Husker spesielt den enorme mengden med data Keanu Reeves skal smugle i hjernen sin, hele, hold deg fast, 320 gig! Men det er kanskje mye for den godeste Keanu? Endret 30. juni 2005 av miCro Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Er "Minority Report" datafilm? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Syntes faktisk Antitrust er bittelitt bra jeg da Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Antitrust er en fin film synes jeg. Meget bra! Husker tidlig på 90-tallet at jeg så en datafilm med Sandra Bullock. Hun var liksom "hacker" for CIA/FBI o.l og 30 minutter inn i filmen bestiller hun Pizza fra internet. "Den eksplosive Drømmekvinnen" er også en dataklassiker. To gutter som lager en nice dame, med eget program for å justere puppene. I programmet ser man puppene som vektorer, og kan justeres etter smak og behag. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Antitrust er en fin film synes jeg. Meget bra! Husker tidlig på 90-tallet at jeg så en datafilm med Sandra Bullock. Hun var liksom "hacker" for CIA/FBI o.l og 30 minutter inn i filmen bestiller hun Pizza fra internet. "Den eksplosive Drømmekvinnen" er også en dataklassiker. To gutter som lager en nice dame, med eget program for å justere puppene. I programmet ser man puppene som vektorer, og kan justeres etter smak og behag. Het ikke den filmen med Sandra Bullock "The Net" eller noe slikt? Hun blir fratatt sin identitet og alt det der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå