JC81 Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Hei. Ser etter en mobil med følgende kriterier: - Kamera (helst mer enn 1 MP). - Kjapp på SMS - Stabil og lite problemer og det aller viktigste: "BATTERILEVETID". Vurderer Sony Ericsson K750i, men har dere forslag på andre modeller? Mobilen brukes mest til jobb og må tåle mye bruk og da er batterilevetiden alfa og omega. Er villig til å legge ut mellom 2500-3500 kroner for en mobil bare den har et batteri som virkelig kan gjøre en jobb Takk for alle innspill! Endret 29. juni 2005 av johanch Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Du mener "Hvilken" ikke "Hvem"? Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Har ingen forslag til andre, men jeg kan ihvertfall bekrefte ennå en gang at K750i har enorm batterilevetid. Min holder lett 4-5 dager med 45-60 min snakking om dagen samt sms, tar endel bilder osv osv. Har på bluetooth hele tiden. Kjøpte bil-lader for ett par uker siden, har ikke brukt den ennå. Lenke til kommentar
mafia_04 Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Samsung telefoner har det meste av det du ønsker, men de har veldig dårlig batterikappasitet. BAtteriet på en Samsung varer max 2dager! Har en SE t610 og den har veldig bra batterikapasitet , har hatt den i 2 år og batteriet varer fortsatt 3-4 dager etter full lading,, Så du burde nok å kjøpe en SE Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Apropos batterikapistet... Har pr dags dato en SE P900 og batteriet på denne har begynt å skrante. Går ikke lenge fra den er ladet opp til den er tom igjen... så jeg var en tur i Sverige (Gøteborg) idag og kjøpte et originalt SE batteri (BST-15, 1260 mAh) for 495 SEK! Eller rundt 400 NOK. På MPX koster denne 485 NOK. Inkludert frakt så havner man på rundt 520-530 NOK. 120 kroner spart er 120 kroner tjent Skulle uansett til Gøteborg så da tar man med seg det man kan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå