Mafo Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Halverer SMS-prisen Ved å laste ned et enkelt lite Java-program kan du effektivt kutte kostnadene på tekstmeldinger, i tillegg til å kunne ringe langt billigere fra utlandet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
chzx88 Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Halloen. Jeg lurte på en ting da. For å bruke dette programme må man ha Vyke Credit på kontoen? eller trekkes bare pengene fra kontantkortet på mobilen? jess håper noen svarer på de da Lenke til kommentar
GazWest Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Halloen. Jeg lurte på en ting da. For å bruke dette programme må man ha Vyke Credit på kontoen? eller trekkes bare pengene fra kontantkortet på mobilen? jess håper noen svarer på de da Ja, mener det. Jeg tror du får sånn PIN kode etter at du har innbetalt penger, og den koden må du taste inn for at javaprogrammet skal fungere.. Tar jeg feil? Bare å prøve i vei! Lenke til kommentar
Mafo Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 Ja, mener det. Jeg tror du får sånn PIN kode etter at du har innbetalt penger, og den koden må du taste inn for at javaprogrammet skal fungere.. Tar jeg feil? Bare å prøve i vei! Stemmer det. =) Lenke til kommentar
OperaUser Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Det syntes jeg var et travelt opplegg, var ikke akkurat gjort på en to tre Hvis du skal ringe en del fra utlandet så kan tjenesten fort være lønnsom og grei, men for å sende billig sms synest jeg det er crap. Sett bort fra selve mld så må jeg trykke minst 18 ganger for å sende en sms med vyke, og minst 6 ganger uten. Dessuten går det med noe venting før jeg kommer i gang med programmet osv... tungvindt og ikke verdt prisen, er mitt første intrykk! Edit: antall ganger Endret 29. juni 2005 av OperaUser Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Fremdeles, om det ikke er så superbt for alle vil det kanskje være med på å senke telefonregningen for en ivrig sms-skrivende sjel 25%. Ikke 50% da man bare kan stappe inn 100 tegn på en melding, og at man kanskje skriver en melding ekstra på enkelte lange tirader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg