hansol123 Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Det er sommer, skaff en sommerjobb. Tror du burde sjekke opp litt regler også, er ikke bare å ha en ku. Må ha sted å være osv. Og husk at de spiser MYE! Fôr koster penger det også. grandiz Lenke til kommentar
Togo Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 http://ebaumsworld.com/forumfun/whocares6.jpg I for one. Lenke til kommentar
clinton4 Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Tipper en 15 000 for ei drektig ku.. Rått. Så parrer du kua rett etter hun har fått kalven, og selger denne. Så parrer du kalven igjen, og vips har du tjent: 30.000-15.000=15.000 Dog, da har du ingen ku lenger.. Så om du da kjøper ei ny ku til 15.000 og gjør det samma en gang til, så har du en ganske evigvarende hobby.. Genial foretningside! Hehehe....! :!: Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Jeg lurte litt på dette da jeg satt på bussen gjennom landet her for leden og jeg så et par kuer. "Hvor mye koster en stk. ku?" Kan vel ikke koste så altformye, siden mange folk har jo 20-30 kuer? Og et spørsmål til, hvor kjøper man kuer? Hadde vært pussig om det hadde vært en "ku-shop" en plass, fordi da hadde jo poenget med ku-gårder vært borte? Ei ku, kua. Flere kyr, alle kyrne (eventuelt kyra..). -det heter ikker kuer...! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Ei ku, kua. Flere kyr, alle kyrne (eventuelt kyra..). -det heter ikker kuer...! Jeg skulle så gjerne vært enig med deg, men man kan nok si kuer . Jeg foretrekker kyr. (slå opp i www.ordbok.no for bevis). Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Jeg har jobb jeg. KAnskejg jeg har lov til å ha en i kjeellern? Gi den biff og sånn. "Her Agnes, søstra di" Haha :!: Tipper forresten (uten å ha lest tråden nøye) at en ku koster rundt 20k Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Tipper forresten (uten å ha lest tråden nøye) at en ku koster rundt 20k 15-18k var det en som sa Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Tipper en 15 000 for ei drektig ku.. Rått. Så parrer du kua rett etter hun har fått kalven, og selger denne. Så parrer du kalven igjen, og vips har du tjent: 30.000-15.000=15.000 Dog, da har du ingen ku lenger.. Så om du da kjøper ei ny ku til 15.000 og gjør det samma en gang til, så har du en ganske evigvarende hobby.. Genial foretningside! Hehehe....! :!: Dette er uttenkt for lenge siden, follka som fannt ut av det kaller seg vistnokk bønder. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Dette er uttenkt for lenge siden, follka som fannt ut av det kaller seg vistnokk bønder. Æhæhæhæ! Kyr er kult. Jeg kommuniserte med noen i fjor sommer da jeg malte på en gård. De var flinke til å svare meg. Sto liksom 16 kuer (jeg telte) klint opptil gjerdet og STIRRET på meg, så jeg følte jeg måtte få i gang en samtale. Yes, det gikk. Tror vi ble buddies(eller noe). Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Kan en bestille på postordre Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Æhæhæhæ! Kyr er kult. Jeg kommuniserte med noen i fjor sommer da jeg malte på en gård. De var flinke til å svare meg. Sto liksom 16 kuer (jeg telte) klint opptil gjerdet og STIRRET på meg, så jeg følte jeg måtte få i gang en samtale. Yes, det gikk. Tror vi ble buddies(eller noe). :!: du er gal Endret 1. juli 2005 av mushi Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Æhæhæhæ! Kyr er kult. Jeg kommuniserte med noen i fjor sommer da jeg malte på en gård. De var flinke til å svare meg. Sto liksom 16 kuer (jeg telte) klint opptil gjerdet og STIRRET på meg, så jeg følte jeg måtte få i gang en samtale. Yes, det gikk. Tror vi ble buddies(eller noe). :!: du er gal Nei, han er Fredrik Jeg pleier bare å få til samtaler med fugler jeg, men de blir ikke akkurat buddies. Gjemmer seg bort og roper kamprop. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Det er ikke morsomt når kuene (eller okser elns) begynner å løpe etter deg! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Det er ikke morsomt når kuene (eller okser elns) begynner å løpe etter deg! nei, spesielt ikke 10 stykker... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Jeg har litt lyst på en kalv. De er litt søte. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 mmmmh kalv "dorl" kuer er greide de, de promper mye da, så har de forferlig ånde. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Et tips kan være å slutte å kline med dem ;P Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Et tips kan være å slutte å kline med dem ;P Lenke til kommentar
ersa Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Hva med å starte netsjappe som selger kyr? www.kushopp.no leveringsmåte: postens servicepakke. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Inlegg slettet. Endret 16. august 2006 av Dieseln Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå