svamp Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Skisko type gammel skinn Scarpa fjellsko Asics joggesko Gore tex-sko (de jeg bruker til vanlig. Husker ikke merke) Mirage-sandaler Orienteringssko VJ Integrator Orienteringssko VJ 4m (utslitt til tusen) Jeg har jo 7 par sko, jo Trodde ikke det var så mange. EDIT: Bilde, ja.. Skal redigere inn et bilde når jeg får tid å ta det, i morgen kanskje. Endret 30. juni 2005 av svamp Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Ekko vanlige sko (sorte, brukes over alt), 1 par gamle joggesko som brukes som arbeidssko, et par Alfa fjellstøvler. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Jeg har vel en 2-3 par sko som jeg faktisk bruker, får vel se om jeg ikke kan få slengt opp et bilde i morgen. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 ett par hugo boss sko.. ett par nedslitte fila sko.. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Jeg har et par grå fallen-skateboardsko (skater ikke, men de er verdens beste sko til å trampe på effektpedaler på scenen:)) også har jeg noen metall-boots som dere ikke får noe bilde av her, mobbefolk! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Jeg har ett par hverdagssko. Ett par festsko. Ett par sandaler/slippers. Ett par slalomstøvler. Hva i huleste skal man med mer enn ett par hverdagssko? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 @Tøbbi: blir du sint hvis jeg ikke poster bilder av skoene mine her? for er det noe jeg har lite lyst til å bruke tid på, så er det å fotografere skoene mine Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Men du har veldig lyst til å bruke tiden din på å fortelle at du ikke har lyst til det? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 @Tøbbi: blir du sint hvis jeg ikke poster bilder av skoene mine her? for er det noe jeg har lite lyst til å bruke tid på, så er det å fotografere skoene mine Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 Jada. Sko er noe jeg liker. Eller Fotball sko da. Har: 11 Par Fotballsko 2 Par Joggesko (deriblant adidas-1) 1 par støvler 2 par rollerblades 1 par skøyter 1 par snowboardsko 2 par skisko 2 par slippers/sandaler Det var vell alle tror jeg. Kommer med oppdatering hvis det er flere Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Edit, gjorde om hele posten jeg. Tøbbi hvor fant du de fete svarte skoa ? Har nå tatt et bilde av mine , men fant ikke noe kabel til kameraet, så kommer når jeg finner det. Endret 12. juli 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 1. Par "skatesko" (és contract) 1. Par joggesko (Aasics landreth-gel) 1. Par slalomstøvler (Husker ikke merke jeg, de er kos) 1. Par mopedsko 1. Par skøyter 1. Par slippers 1. Par sandaler med kvalitet Det er de som passer. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Her mine to supre par med sko mamma maser om at jeg skal bytte ut de til venstre men er så slitsomt å gå i bbutikken, siden jeg følte meg så kunstnerisk i natt så lagde jeg en fin bakgrunn tok også bilde av mitt gjenomsntlige antrekk om noen er interiserte æsj måtte forminske bilde på grunn av størrelsen :S Endret 12. juli 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 satte reklame for postet i siggen min jeg Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 Tøbbi hvor fant du de fete svarte skoa ? Mener du de store greiene der? De heter kangoo jumps og ble kjøpt hos mahadet.no Er litt greie til de dagene hvor man trenger litt oppmerksomhet Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Tøbbi hvor fant du de fete svarte skoa ? Mener du de store greiene der? De heter kangoo jumps og ble kjøpt hos mahadet.no Er litt greie til de dagene hvor man trenger litt oppmerksomhet Pris ? det var sinnsykt fete ! Edit: som vanelig bestemmer jeg meg for å prøve å finne det ut etter jeg har posta. trur jeg skal kjøpe meg sånne var ikke så dyrt. Endret 12. juli 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 Det er vel strengt tatt ett skikkelig miljø her på forumet. Sjeldent møtes vi nok, det meste forgår gjennom det som kalles pc. Så derfor synes jeg at det er på tide at vi får ett lite innblikk over hvem de ulike personene er. Noen av dere har vel hørt at sko sier endel om personen som bruker dem, så derfor synes jeg at folk kan legge ut bilder av sin skosamling her! Alle typer sko kan legges ut, tom rulleskøyter, snowboardsko etc. Ang min sko samling så har jeg ikke stort å skryte av. Begynte først bry meg om hvilke sko jeg brukte i fjor sommer, så har ikke verdens tøffeste sko. På bildet er skoene stillt opp ettter når innkjøpsdato, bakerst er da de som ble kjøpt for lenge siden. Får håpe at dere klarer å tolke noe personlig om meg utifra skoene mine. Så oppfordrer jeg alle til ågjøre som meg da! De skoa til høyre, de der hoppeskoa altså. Er det rått? Hopper du høyt med de? Hvor mye kosta de med frakt? Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 13. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2005 Det er vel strengt tatt ett skikkelig miljø her på forumet. Sjeldent møtes vi nok, det meste forgår gjennom det som kalles pc. Så derfor synes jeg at det er på tide at vi får ett lite innblikk over hvem de ulike personene er. Noen av dere har vel hørt at sko sier endel om personen som bruker dem, så derfor synes jeg at folk kan legge ut bilder av sin skosamling her! Alle typer sko kan legges ut, tom rulleskøyter, snowboardsko etc. Ang min sko samling så har jeg ikke stort å skryte av. Begynte først bry meg om hvilke sko jeg brukte i fjor sommer, så har ikke verdens tøffeste sko. På bildet er skoene stillt opp ettter når innkjøpsdato, bakerst er da de som ble kjøpt for lenge siden. Får håpe at dere klarer å tolke noe personlig om meg utifra skoene mine. Så oppfordrer jeg alle til ågjøre som meg da! De skoa til høyre, de der hoppeskoa altså. Er det rått? Hopper du høyt med de? Hvor mye kosta de med frakt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå