Lafro Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Er den noen av dere som vet om hvor jeg kan få tak i "MiniDisker" med større lagringsplass enn 80min. Jeg har hørrt at det ialefall er med 180 min. Hvor kan jeg kjøpe/finne noe sånt?? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Det er nok HI-MD-disker du tenker på. Da må du ha en spiller som støtter slikt også. Fåes kjøpt på elkjip etc. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Er den noen av dere som vet om hvor jeg kan få tak i "MiniDisker" med større lagringsplass enn 80min. Jeg har hørrt at det ialefall er med 180 min. Hvor kan jeg kjøpe/finne noe sånt?? Jeg har 80min x 4 på mine discer. Hvis spilleren din støtter MDLP, så kan du kjøpe disker og få 4doblet spilletiden. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Jeg har 80min x 4 på mine discer. Hvis spilleren din støtter MDLP, så kan du kjøpe disker og få 4doblet spilletiden. og 1/4 lydkvalitet.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Jeg har 80min x 4 på mine discer. Hvis spilleren din støtter MDLP, så kan du kjøpe disker og få 4doblet spilletiden. og 1/4 lydkvalitet.. Når Sony selv sier i bruksanvisningene at MDLP 4x kun er anbefalt til tale, så er det en grunn til det. Musikk høres rett og slett fryktelig ut med MDLP på, men det er nok ganske greit for travle reportere som bare trenger noe å ta opp midlertidig på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå