mrlaffen Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Jeg drar på ferie snart og vil ha et nytt kamera til ferieknipsing, har sett meg ut Canon S2 (med Panasonic FZ5 som en god nummer to).Er det noen her som vet om en butikk i Oslo området som har den inne? En vil jo gjerne holde den litt og få et inntrykk før en bruker pengene.. Alle webbutikker jeg har sjekket har hatt den på "bestilt" en stund nå, med dato skyvet fram for hver dag som går Endret 29. juni 2005 av mrlaffen Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Et meget populært kamera. De få vi fikk inn der jeg jobber, ble revet bort ganske kjapt. Den siste tiden har vi ikke fått ett eneste ett, om vi ikke har fått noen etter jeg påbegynte ferien. Men Canon hadde ikke noen klar dato til oss før jeg gikk ut i ferie, så jeg tviler meget sterkt. Tror du skal lete lenge og vel før du finner det, ihvertfall i Norge. Norge blir gjerne ikke akkurat prioritert ved fordeling av varer, og det skjer ofte at populære kamera er mer eller mindre umulig å oppdrive i begynnelsen. Nei, du får ta en siste runde, og hjelper ikke det, så blir du ikke misfornøyd med Panasonic FZ5 heller. Lenke til kommentar
mrlaffen Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 For tiden er FZ5 i samme situasjon som S2, "ubekreftet"/"i bestilling" hos sjappene jeg har sjekket på. Ser ut som super-zoom kamera er sommerens store slager! Lenke til kommentar
Vgnils Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Noen som har oppdatert informasjon om dette? Skulle gjerne hatt kameraet før jeg reiser på ferie... Lenke til kommentar
Ib Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Bla litt nedover her: http://forum.akam.no/index.php?showtopic=440402 Ser dårlig ut før litt ut i august... Lenke til kommentar
kova Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Bestilte S2 5/7. Den er nå på vei i posten. Lenke til kommentar
Gathor68 Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg surfet etter endel utsyr i går og så i hvertfall 3-4 nettsteder som hadde S2 på lager husker ikke helt hvem men de var alle blant de beste på Webshopguide Vet jo ikke om det stemmer at de har det, men du kan sjekke NetShop som sier de har 9 stk på lager nå i kveld. Er kanskje ikke den billigste prisen jeg har sett, men vil en ha kameraet så betyr kanskje ikke de så mye Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Tror de fleste har S2IS på lager nå. Vi fikk en ladning dit jeg jobber her om dagen. Bør ikke være så vanskelig å finne. Lenke til kommentar
mrlaffen Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Foto&Video fikk inn en bunke på fredag men når jeg ringte var de på vei ut til folk som hadde bestilt på forhånd, webben fikk en ny dato for ubekreftet. Men det ser ut som det endelig er på vei til Norge nå. Heldigvis hadde Sponland Foto her i Ålesund en liten bunke på lager, så jeg fikk min S2 i dag Lenke til kommentar
Cueball Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 For meg ser det ut til at tilgangen på S2 fortsatt er noe laber.... Noen som kjenner til et sted i Trondheimsområdet der kameraet finnes inne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå