Yamato47 Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Quote: Den 2002-07-26 00:22, Zokaban skrev:Arehb: utmerket Den der virket jo midt i blinken da! menne.. hvordan er hovedkortet? er det et kort for fremtiden liksom.. som jeg kan benytte til min neste cpu tror du? :/ Mitt tips er å ikke tenke så mye på fremtida når du skal kjøpe teknologi, det være seg datamaskiner eller mobiltelefoner. I fremtida koster ting en tiendedel av det det gjør nå brukt på qxl. Kjøp den datamaskina du trenger akkurat nå, og ikke noe mer. Du trenger ikke kjøpe alt på en gang. 256 mb ram duger til å begynne med, og hvis du ikke har bredbånd kommer du til å bruke lang tid til å fylle en 40-gig harddisk. Hovedkortet har 6-kanals lyd innebygd, kansje du synes den innebygde lyden er god nok, da trenger du ikke kjøpe eget lydkort. Du trenger ikke dvd-spiller for å spille spill. Alt faller mye i pris etterhvert, og du kan kjøpe mer seinere. Bruk mye penger på ei stille cpu-vifte og en god skjerm. Prioriter også et ordentlig surround-høgtalersett, det gir utrolig mye spillfølelse. mvh Are-Harald. [ Denne Melding var redigert av: arehb på 2002-07-26 01:46 ] Lenke til kommentar
jonathan Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 crt teknologien begynner å bli rimelig gammel, så jeg tror de fleste nye skjermer duger til spillbruk. I spill får man heller ikke kjørt så høye opplosninger (1600*1280 osv) at man virkelig begynner å merke forskjell. Boxed vifene på intel sine cpu'er er jo veldig bra (utenat jeg har prøvd andre p4 vifter, men de er mye bedre enn taisol socket A kjøleren jeg hadde) Lenke til kommentar
tusul Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Quote: Den 2002-07-26 00:34, Zokaban skrev: Quote: Den 2002-07-26 00:32, jonathan skrev: ikke kjøp cordless til spilling, gå for logitech dual opt eller intellimouse 3.0 fra ms, alt etter smak og behag Finnes det tester mellom logitech dual opt og intellimouse 3 da? (spill-tester liksom :] ) ja det gjør det se i pcgames der står det flere mus også og andre tester. logitech dual opt kom på første og andre plass (trå løs) mens intellimouse 3.0 kom på tredje plass je likker best intellimouse 3.0 for den er det flere knapper på Lenke til kommentar
zOu|_ Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Zokaban: Du kan kjøpe til et par meget stille kabonettvifter fra Nttconnection.no eller Microplex.no på 80mm. Anbefaler Enermax siden de har en ny serie med meget stillegående vifter(helt nede i 14dB). Disse koster vel rundt 80 kroner. På pentiumen trenger du i allefall ikke mer enn en som suger ut og en som blåser inn. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 http://www.pcustyr.no har også muligheten for å "bygge din egen pc" ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå