Gå til innhold

Stem fram det beste 939 kortet.beste kjøp.

Anbefalte innlegg

Hvilket hovedkort for AMD 939 er det beste kjøpet i dag.?gi best mulig begrunnelse..ønsker også tips om kort som er snarlig på vei inn på markedet og som det knyttes store forventninger til.Mange skal kjøpe 939 nå så kansje dette kan bli til hjelp for mange.Selv er jeg fortvilt på leit etter et kort med følgende egenskaper.

1.passiv kjøling. (dette kan ordnes ved å bytte ut vifta,men mange ønsker ikke å begynne å mekke..de fleste kort har vifte desverre og er kortet meget godt ellers må man kansje vurdere og mekke likevel..)

2.Full S.ATA støtte så man slipper legge inn drivere.

3.Feilfrihet og stabilitet aller viktigst....!

4.PCI.Ex16

5.kjøre stabilt med 4 G ram.

6.VIKTIG. ha bios som kjenner igjen VENICE kjerna som er ny på AMD.I følge en artikkel i dag har svært mange kort trøbbel med den nye kjærna pga.bios som trenger update.veldig gøy å kjøpe ny maskin og så ikke få starta en gang så dette bør man vel være ekstra obs på.Selv skal jeg bestille en XP3800 venice og MÅ ha et kort som støtter den.om nødvendig venter jeg med å kjøpe.Alle gode tips er velkommne...målet er å finne det minst støyende og mest stabile 939 kortet som er å få tak i. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...