enden Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Hvilket program anbefales til tegning av nettverk. Vet jeg kan bruke Visio, men det virker som litt overkill - jeg synes det er litt for tungt til oppgaven. Finnes det gratisalternativer der ute? Trenger å tegne for utskrift og evt. lagring som bilde. Det skal brukes som del av dokumentasjo ute hos kunder, så vannmerke fra freeware er ikke ønskelig Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Bruker Visio.. Funker kjempe synes nå jeg. men sant nokk det du sier.. Noen andre som har andre tips? Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Jeg har brukt Dia en del. Veldig enkelt og greit program. Symbolbiblioteket er ikke så stort selv om det går an å importere symboler. Rimelig sikker på at det går an å eksportere bilder i .png format. Husker at det var en viss ting jeg ergret meg over i windows-versjonen, og det var at uansett hva jeg gjorde ble deler av diagrammet kuttet bort ved utskrift. Mulig at det er bedre nå. Holder en knapp på Visio nå, selv om det koster penger. Lenke til kommentar
slettet Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Ja. Visio for the win. Har brukt det litt sjølv, og likar det godt. Enkelt i bruk, ganske oversiktlig, fleksibelt, og eksporterer blandt anna til HTML.. Også kjekt det at ein kan legge inn lenker i til f.eks. mstsc.exe osb.. .. og at det er mogleg å lage rack-oversikt i det.. osb.. Eller har eg ikkje noko andre program å foreslå.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Nei, da får jeg vel kapitulere og fortsette med Visio da. Klarte å sette bort oppgaven forrige gang, og det så unektelig bra ut i Visio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå