simerix Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Ja hei,j eg har et problem. Hvordan i allverden kan jeg slette SAVE? Jeg har kvittet meg med Bearshare, men SAVE forsvinner ikke. Det fortsetter bare å poppe seg opp med reklame i browseren min. Help me! Jeg vil ha SAVE bort for gått! Trenger jeg noe slags antispyware eller hva? Takker på forhånd for alle svar. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Fint om du kunne forklare hva SAVE egentlig er fornoe? Hva er det som går galt under avinnstalleringen? Lenke til kommentar
wil Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 er det mappen som heter SAVE? jeg kan tenke meg at det er spyware som har kommet sammen med BearShare. nå har jeg ikke prøvd BearShare selv, men vet at det følger med veldig mye spyware når man installerer Fildelingsprogrammer. Edonkey har det, Kazaa har det osv. jeg mener å huske at SAVE er spyware. bruk programmer som Spybot og Ad-aware. dette vil nok fjerne SAVE. HVIS det derimot er en mappe det er snakk om som du ikke får sletta så kan du prøve å gjøre det med Safe Mode. så sletter du bare mappa derifra. Lykke til. Lenke til kommentar
simerix Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 Fint om du kunne forklare hva SAVE egentlig er fornoe? Hva er det som går galt under avinnstalleringen? SAVE er et program som hørte med bearshare, hvor man nå og da får pop-up vinduer med reklame. Har begynt å bli veldig plagsomt nå. Det stod at for å slette SAVE måtte man slette alle programmer som innholder SAVE. Kvittet meg med bearshare med det kommer stadig opp. Lenke til kommentar
Mr.Wildside Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Fint om du kunne forklare hva SAVE egentlig er fornoe? Hva er det som går galt under avinnstalleringen? SAVE er et program som hørte med bearshare, hvor man nå og da får pop-up vinduer med reklame. Har begynt å bli veldig plagsomt nå. Det stod at for å slette SAVE måtte man slette alle programmer som innholder SAVE. Kvittet meg med bearshare med det kommer stadig opp. Regner med at du mener SaveNow, og det burde være enkelt dersom man vet hvordan.......men verre er det dersom løsningen ikke er så innlysende. Her har du en grei link som du kan sjekke ut: http://labs.paretologic.com/spyware.aspx?remove=SaveNow Lenke til kommentar
evilFuzzY Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 bruk Microsoft Spyware Remover det er genialt. fjerner all spyware. at folk ikk lærer at bearshare e berre spyware.. bearshare suger. Bruk torrent og dc++ Lenke til kommentar
simerix Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 Funker spyware remover på windows 98? Lenke til kommentar
evilFuzzY Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 ja, seartch and destroy spyremover funker der ivertfall.. veit ikk om noen andre Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 du finner <nesten> alle svar her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå