Nissen Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Jeg har markedets beste skjermkort men alikevel hakker det på den beste grafikken i GTA 3. Hva er problemet, noen som har peiling? Kan kanskje være noe galt med instillingene, noen som hvet om de optimale Direct3D og OpenGL instillingene?? Mvh Nissen Lenke til kommentar
Brugle Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Det er ikke bare skjermkortet som har noe å si her i verden, men har du prøvd de nyeste driverne og oppdateringer.. Hvis du har en treig Harddisk så er det mest sannsynlig at det er dette som er problemet.. [ Denne Melding var redigert av: Brugle på 2002-07-25 23:06 ] Lenke til kommentar
khmoe Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 du kjører sikker win xp og da må du laste ned en fix som retter problemet! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Er en feil med en eller annen fil. Søk litt rundt på forumet så finner du svaret helt sikkert. Har sett ett par slike diskusjoner men husker ikke løsningen da det ikke er så interesant for meg (har ikke GTA3 på PC men på PS2). Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 26. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2002 Quote: Den 2002-07-25 23:23, khmoe skrev:du kjører sikker win xp og da må du laste ned en fix som retter problemet! Hvet du hvor jeg kan få tak i denne fixen? Mvh Nissen Lenke til kommentar
molukk Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 http://download.microsoft.com/download/whi...SP1_x86_ENU.exe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå