LaDuden Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Hei! Jeg hadde tenkt å kjøpe meg en Samsung Z500....har noen kamerater i Svergie så jeg lurte på om det går an å bestille den til dem og hente den over grensa, hvordan blir det med nett og sånt da, funker den i Norge? Hvis jeg bestiller Z500 ifra der og uten abonnemang til 1750,- kan jeg bruke den i norge med mitt abonemang? Håper på hyggelige svar Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Den selges uten abonnement, men er låst. Ubunden = uten lås, men med abonnement. Så tror nok du må lete litt til før du finner noe i nærheten av den prisen der. Telefonen är operatörsbunden till Telias nät i 12 månader. Därefter kan du mot en avgift öppna den för valfri operatör. Erbjudandet gäller inte ramavtalskunder och Företagsavtal fast och mobilt. Endret 29. juni 2005 av Alastor Lenke til kommentar
LaDuden Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 Er det noen månedspris på den da? Hvis jeg sender den til folk som åpner slike sperrer, da kan jeg vel bruke den med mitt norske abonement? Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 TELIA FORETAG Altså for bedrifter så den prisen kan du nok glemme Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 LaDuden: Den koster 2195 for private Lenke til kommentar
LaDuden Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 Så det :-) Hvis jeg kjøper den "uten abonnemang" kan jeg sende den til unlock å bruke et annet abonnement? Ettersom det står uten abonnemang går jeg ut ifra at de ikke har noen månedsavgift (?) Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Ettersom det står uten abonnemang går jeg ut ifra at de ikke har noen månedsavgift (?) Ja, men den er visstnok låst likevel. Men ingen abonnement følger med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå