Shimano Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) De som har konsoll får vel bare kjøpe seg mus og tastatur til den Dette er jo ikke noe problem på Xbox-versjonen ihvertfall; man kan bruke den ene stikka på kontrolleren til å snu kameraet mens man styrer med den andre. Men det er klart; kommer man i 200 rundt en brå sving så hjelper det fint lite om du ser noe eller ikke hvis det kommer biler imot Endret 30. juni 2005 av Shimano Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Men det gjør vel man ikke i "real life" heller... Hehe Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Bra omtale selv om jeg kansje ikke er helt enig med karaktersettingen.men hva gjør nå det,spillet er bra det Lenke til kommentar
alphadec Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Etter gta sa så er vel spørsmålet, HVORDAN I SVARTE er det mulig og gi denne 8/10. ??????? Grafisk så er dette langt under hva vi forventer av spill i 2005 etter krem grafikf fra valve og half life 2 så er GTA SA en kjempe ned tur. Noe av det beste jeg har spilt er gta 3 men syns gta VC (vice city) var en ned tur og tur ned forsetter med gta sa. Kansje det hadde vært en ide og la noen andre enn folk som er nesgrus i beundring ove gta serien og anmelde denne neste gang. Lenke til kommentar
TST Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Etter gta sa så er vel spørsmålet: hvordan i svarte er det mulig og gi denne 8/10? Grafisk så er dette langt under hva vi forventer av spill i 2005 etter krem grafikf fra valve og half life 2 så er GTA SA en kjempe ned tur. Grafikken får 6 av 10, men som du sikkert vet, så er ikke antall piksler, polygoner og slike ting nødvendigvis avgjørende for om et spill er underholdende eller ei. Det dessuten langt flere aspekter som inngår i en vurdering av grafikken. F.eks. atmosfæren, stemningen, lyssettingen osv. Men i stedenfor å påpeke at Fredrick tar feil i sin subjektive vurdering av spillet, så hører vi gjerne noen argumenter for hvorfor Grand Theft Auto: San Andreas ikke fortjener 8 av 10 i total score. Lenke til kommentar
alphadec Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Etter gta sa så er vel spørsmålet: hvordan i svarte er det mulig og gi denne 8/10? Grafisk så er dette langt under hva vi forventer av spill i 2005 etter krem grafikf fra valve og half life 2 så er GTA SA en kjempe ned tur. Grafikken får 6 av 10, men som du sikkert vet, så er ikke antall piksler, polygoner og slike ting nødvendigvis avgjørende for om et spill er underholdende eller ei. Det dessuten langt flere aspekter som inngår i en vurdering av grafikken. F.eks. atmosfæren, stemningen, lyssettingen osv. Men i stedenfor å påpeke at Fredrick tar feil i sin subjektive vurdering av spillet, så hører vi gjerne noen argumenter for hvorfor Grand Theft Auto: San Andreas ikke fortjener 8 av 10 i total score. Når det gjelder gta s.a så vanligvis med en spill serie så er grunnen til en oppfølger at utgiver ønsker og forbedre noe med den nye utgaven. Siden gta3 som jeg mener er kansje en av de beste spill (da) denne hadde det meste. Utrolig enkel og sette seg inn i og starte og spille. Siden da har vi hatt gta V.C og nå den siste gta. s.a som jeg mener ikke bringer serien noe frem over. (minus) - Dårlig miljø - dårlig grafikk - elendig kontroller - Alt for mye bruk av "cut scenes" Kansje grunnen til disse "minus" er at gta serien blir utviklet for playstation og ikke pc. nei Gta S.A var utrolig skuffende. Så her er det bare og gjøre en ting UNINSTALL. Så min dom eller karakter til dette spill ville være: GRafikk: 5/10 Lyd: 7/10 (mye p.g.a talk radio som fremdeles er bra) Gamplay: 3/10 (gikk lei etter 5 min) Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Litt morsomt å lese, enkelte mener GTA er dårlig fordi grafikken er dårlig. Men som en ekte gamer vet, grafikk er ikke alt. Er mye annet med et spill enn bare grafikken som teller. Et spill kan ha piss grafikk etter dagens standard, som GTA:SA, elendig. Men er alt det andre med spillet som gjør det så forbanna morsomt å spille. Lenke til kommentar
alphadec Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Litt morsomt å lese, enkelte mener GTA er dårlig fordi grafikken er dårlig. Men som en ekte gamer vet, grafikk er ikke alt. Er mye annet med et spill enn bare grafikken som teller. Et spill kan ha piss grafikk etter dagens standard, som GTA:SA, elendig. Men er alt det andre med spillet som gjør det så forbanna morsomt å spille. Grafikk er ikke alt men problemet er at gta vi vet hva vi får men denne gang var det slitsomt, utprøvd flere ganger det var liksom ikke morsomt mer. Sorry. Rockstar jeg vil ha fortsettelse på gta 3 TAKK!!!!. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) GTA:SA er det nest værste GTA spillet(GTA1 var/er værst): -Elendige kontroller: Hvorfor gå bort fra aimen som var i 3/VC? Hvorfor kan man ikke strafe? -grafikken er kjedelig(IKKE dårlig). -Bugs, bugs og atter bugs. -også blir man jævlig fort lei av å spille det. Jeg er allerede drit lei spillet(13% fullført). Til sammenligning så spilte jeg GTA3(Det beste GTA i serien) konstant fra det kom ut, og helt til VC kom ut. VC og SA minner meg om de ørtentusen exp. packs til Sims. Angrer faen meg på at jeg brukte 500,- på detta rælet. Dette er min personlige mening. BTW: Noen som har en 100% save, så jeg kan teste De to andre byene før jeg driter på CD-en og hiver den i søpla? Endret 2. juli 2005 av Tordenflesk Lenke til kommentar
legeper Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 BTW: Noen som har en 100% save, så jeg kan teste De to andre byene før jeg driter på CD-en og hiver den i søpla? LOL!! ROFL!! Men alvorlig talt. Jeg kan ikke identifisere meg med en afrikansk villmann som bor i et urbant helvete skapt av han og hans likemenn. Det fungerer bare ikke for meg, akuratt som jeg ikke klarer å ta en kvinne med pistol og gevær seriøst. Hovedgrunnen til at dette er et dårligere spill enn GTA3 og VC er rett og slett fordi det begynner å bli gammelt. Andre store sider (Gamespot, IGN) gir GTA:SA til PS2 en ekstremt høy karakter i forhold til hva det fortjener, føles litt galt når mye bedre spill til Xbox får betydelig lavere karakter (Ninja Gaiden). Folk er dumme, og penger er viktigere enn sannheten. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Dette er min personlige mening. Ja så sannelig er det det! :!: Alle må jo få ha sin mening, men jeg synes dette var så satt på spissen at det omtrent må kalles latterlig. Selv har jeg (og egentlig alle jeg kjenner) aldri opplevd noen bugs i spillet (annet enn den med at lyden av gåing, skyting osv kan forsvinne en liten stund når det regner skikkelig hardt). EDIT: Jeg kan ikke identifisere meg med en afrikansk villmann som bor i et urbant helvete skapt av han og hans likemenn. Det fungerer bare ikke for meg, akuratt som jeg ikke klarer å ta en kvinne med pistol og gevær seriøst. Ok, da, Mr. Rasist/kvinnehater, du har nok rett. EDIT: Ja, det siste jeg sa ("du har nok rett") var ment totalt ironisk. Endret 3. juli 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Det er utrolig hvor korttenkte enkelte personer egentlig er. At man ikke liker GTA fordi man må være neger, eller fordi grafikken ikke rettferdiggjør grafikkortet man brukte 5.000 kroner på er ekstremt overfladisk. Det er som "filmelskere" som ikke gidder å se svarthvitt-filmer eller dramafilmer. Da avslører man at man har fordommer og er opptatt av en subsjanger innen spill/film, og er ikke spesielt reflektert og kunnskapsrik om temaet. GTA: SA er egentlig et spill langt forut for sin tid. Rent teknisk henger spillet med, men det er på håret. Friheten i spillet er hovedtemaet, det er en gigantisk lekeplass som ingen andre spill kan matche. Enkelte snakker om Half-Life 2 her, men Half-Life 2 er et scriptet eventyr fra start til slutt, med nøyaktig de samme utfordringene som dukker opp på samme sted hver gang. Det er ingen lekeplass som GTA. Du kan ikke leke deg, lage dine egne utfordringer og få på langt nær så mye tilfredsstillelse over så lang tid fra Half-Life 2 som du kan få fra GTA: SA. Man kan mislike at GTA-serien har blitt mer komplisert, men den har bare blitt mer komplisert for de som vil ha den mer komplisert. Andre kan spille den akkurat som de spilte GTA 3. Det er fortsatt like enkelt. Det er mange PC-folk som kommer med denne lite gjennomtenkte kritikken av GTA-spillene. Jeg tipper det er mye misunnelse ute å går, og problemer med å innse at en maskin til 1500 kroner kan by på like gode eller bedre spillopplevelse enn en PC til 15.000. Synd for dere at dere insisterer på å ha disse skylappene oppe. Endret 3. juli 2005 av Pastor Lorentzen Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Syns at 8/10 var akuratt passe, jeg har spilt dette på data, syns at den var kjedelig, spesielt graffiken, FOR DEN SUG** Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Syns at 8/10 var akuratt passe, jeg har spilt dette på data, syns at den var kjedelig, spesielt graffiken, FOR DEN SUG** Så du mener at et *kjedelig* spill med *sugen* grafikk fortjener 8/10? Glad ikke du er anmelder her på gamer.no da Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) GTA:SA er det nest værste GTA spillet(GTA1 var/er værst):-Elendige kontroller: Hvorfor gå bort fra aimen som var i 3/VC? Hvorfor kan man ikke strafe? -grafikken er kjedelig(IKKE dårlig). -Bugs, bugs og atter bugs. -også blir man jævlig fort lei av å spille det. Jeg er allerede drit lei spillet(13% fullført). Til sammenligning så spilte jeg GTA3(Det beste GTA i serien) konstant fra det kom ut, og helt til VC kom ut. VC og SA minner meg om de ørtentusen exp. packs til Sims. Angrer faen meg på at jeg brukte 500,- på detta rælet. Dette er min personlige mening. BTW: Noen som har en 100% save, så jeg kan teste De to andre byene før jeg driter på CD-en og hiver den i søpla? Du er ikkje er ferdig med storyen eingang. No offence, det er din meining og eg respekterer den. Ellers så kom Pastor Lorentzen med nokre kloke ord. Endret 18. juli 2005 av Kjet!l^ Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 er det noen forskjeller gtasa til pc og gtasa til PS2?????? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) er det noen forskjeller gtasa til pc og gtasa til PS2?????? Tja. Bortsett fra at det er bedre grafikk, samt en replay-funksjon og mulighet til å avspille egne MP3 låter, så er det ikke noe nytt. BTW: Amen, Pastor Lorentzen. Det er nok flest PC-folk som er sinte, men det er nå egentlig fordi det er PC-versjonn vi snakker om. Ellers skikkelig gode punkter. Endret 20. juli 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 GTA:SA er det nest værste GTA spillet(GTA1 var/er værst): Korleis kan du begrunne eit slikt utsagn? GTA var ein pioner innan gaming, og starten på ein av dei beste spelseriane til dags dato. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) GTA:SA er det nest værste GTA spillet(GTA1 var/er værst): Korleis kan du begrunne eit slikt utsagn? GTA var ein pioner innan gaming, og starten på ein av dei beste spelseriane til dags dato. Altså, han har to utsagn her, som begge er usaklige. 1. GTA:SA er et drittspill. 2. GTA var et enda større drittspill. Joda, det er jo heeeelt sant. ... :!: BTW: Hvorfor kan man ikke strafe? Ja, dette hadde jo vært nok til å gi spillet 1/10! :!: Nei, beklager. Jeg ler ikke. Jeg er irritert. Irritert over at så mange skal klage og klage over at ting ikke var så simple og overfladiske som i GTA3. Selvfølgelig, GTA3 var jo konge på sin tid, men nå blir det egentlig bare kjedelig. Herregud da! Om San Andreas HADDE vært mer likt GTA3 så hadde dere jo klaget! Så dere mener at om grafikken hadde vært bedre, men om alt annet hadde vært HELT likt, ville dere ha vært glad? Raait! Dere hadde sagt "Åå! Dette er jo noe gammelt rææl! Forbanna dritt! Gamle piss! De klarer jo ikke å lage noe som helst nytt! GTA3 var kongen, men dette er ikke det! Grunnen? Tja, det er akkurat det samme..." Dette er jeg helt sikker på at flere ville sagt. Jadijadijadi... Endret 20. juli 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 GTA 1 og 2 var da ikke dritt de! Spiller dem fortsatt ganske ofte, selv om de er utlånt resten av sommeren. Topdown-grafikken gjør bare spillet mer moro syns jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg