Rbkpatriot Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Går det ann å oveklokke et intregert skjermkort? Hvordan? Har et Intel Extreme Graphics skjermkort. Her er annen info om det skulle være til hjelp: Hovedkort: Uniwill 755115 Chipset: Intel i845G Southbridge(?): 82801DB (ICH4) Bios:American Megatrends Inc 1.07 Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Last ned powerstrip, da vil du fort finne ut om du kan eller ikke... Men jeg tror ikke, for min del har jeg aldri vært borti intregert skjermkort som vil klokke.. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Med rivatuner kan man klokke litt på GF4MX-brikken på nForce2. Har selv prøvd det, men uten nevneverdig ytelsesforbedring. Skal du ha noe som går bedre, er det nytt grafikkort som er tingen. Man får jo ikke akkurat ytelse fra integrert grafikkort til 3D-spill, da... Lenke til kommentar
Rbkpatriot Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Har nettopp lest at det går ann å overklokke Intel grafikkkort med Power Strip. Men jeg finner ikke noen guider om hvordan jeg overklokker med dette prog... Her er et bilde det jeg får frem.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå