SuperJan Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Hei Har akkurat formatert og patisjonert pc'en. Så brente jeg ut dvd'er med tinga jeg ikke gadd å miste. Så nå, som jeg skal kopiere det over igjen, så går det sinnsykt treigt.. Ett image på ca 4gb, kan ta opptil 30/40 min, og mp3'er og bilder kan også ta sinnsykt lang tid.. Skjønner absolutt ikke hvorfor.. DVD-Brenner: BenQ DW1620 HDD: Seagate 160Gb, Barracuda S-ATA OS: Windows XP Pro, SP2 Hvis dere har noen tips, gi de gjerne til meg! =D På forhånd takk, Janse Endret 29. juni 2005 av SuperJan Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 Hmmm, ingen som har no på hjertet? Jeg kjørte akkurat SiSoft Sandra, og benchmarka der. Harddisk hastigheten var på 44mb/sek... Så det er no sykt gærli her.. Med tanke på at det er en S-ATA disk.. Noen som nå har noen tips? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg anbefaler antivirusscan og spywarescan. Prøv plata i ei anna maskin og se om det tar like lang tid. Kan det være SP2 som er problemet? Selv om harddisken har S-ATA så er den langt i fra å utnytte det. Faktisk så er det egentlig ikke nødvendig, siden lesing og skriving på disken går tregere. Lenke til kommentar
viztnd Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Siden du nettopp har reinnstallert... Har du sjekket om du har de nødvendige driverne lagt inn? Anbefalt rekkefølge for drivere Hovedkort (chipsett), grafikk-kort, lydkort, deretter øvrige enheter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå