ravn-_- Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Når jeg tar i driver cden for og installe driver til nettverkskortet mitt fra cden så kommer det ikke opp en install, men en notepad fil... "Setup" der det står: Marvell Tukon Gigabit Ethernet Drivers INSTALLATION FOR WINDOWS XP! 1. Open device manager 2. Open the properties for the marvell yukon gigabit ethernet controller. 3. Selec update driver. 4. Point the installer to the folder with the marvell winxp! 5. It should select the yukonwxp.inf and then install the system files. KA SKA EG GJERA.... Lenke til kommentar
skeletor_ Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 kan du ikke bare kjøre veiviser for maskinvareinnstallasjon. da bare setter du i cd'en med driveren til nettverkskortet også detekter maskinen det selv. Lenke til kommentar
Uffda Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Ok - her er oppskriften! Klikk start, finn kontroll panel. Der finner du 'legg til ny maskinvare'. Velg den, og følg instruksjonenen. Når den spør etter driver, så velg at den skal søke på cd rom. Hvis den ikke finner den av seg selv, - så må du peke til stien selv på cd romen. Håper dette hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå