Viggleik Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Har dere hørt om intel exon prosesorer? er de å anbefale?? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Ja har hørt om de. Og de er vel mest for server bruk hvis jeg ikke husker feil. IMO er det waste of money. Lenke til kommentar
tinsley Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Sikker på du ikke mener Intel Xeon prosessorer...? Som er ment for dual bruk i servere. Lenke til kommentar
th-3 Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Xeon er bra ja, men litt dyrt i forhold til ytelse for vanlige brukere. Se HW.no's test av dual-cpu arbeidsstasjoner, tror de nevnte ca 23,000 kr for et dual-xeon system: http://www.hardware.no/artikkel/16670 Lenke til kommentar
roac Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Sikker på du ikke mener Intel Xeon prosessorer...? Som er ment for dual bruk i servere. Xeon er vel ment for bruk i servere, ikke bare i dual-configurasjon? Så vidt jeg kan huske kan de kjøres med både 1, 2, 4 og 8 prosessorer, andre konfigurasjoner er jeg dog usikker på. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Xeon gir vel god ytelse på områder som er relevante for servere (eks kjøre mange operasjoner/prosesser samtidig), og vil ikke nødvendingvis gi bedre resultater enn ett topp P4-basert system når det gjelder fx spill. Endret 29. juni 2005 av ventle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå