tommy18 Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg kjøpte en k700i ifjor og valgte 1 års trygghetsforsikring, altså at jeg kan få en ny tlf om jeg er så uheldig å ødelegge den... Nå er telefonen herpa, bl.a er tastene er treige. Har tenkt å herpe den enda mere slik at jeg får en ny tlf...noen som har peiling på hvordan jeg kan gjøre dette uten at de i butikken finner det ut? Må jeg la sim-kortet være i? Lenke til kommentar
kårekårelimihåret Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg kjøpte en k700i ifjor og valgte 1 års trygghetsforsikring, altså at jeg kan få en ny tlf om jeg er så uheldig å ødelegge den... Nå er telefonen herpa, bl.a er tastene er treige. Har tenkt å herpe den enda mere slik at jeg får en ny tlf...noen som har peiling på hvordan jeg kan gjøre dette uten at de i butikken finner det ut? Må jeg la sim-kortet være i? Dødssmart å diskutere forsikringssvindel på et åpent forum. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Stenges. Det er vel åpenbart at slik diskusjon ikkje er tillatt. Forsikringsvindel tisk tisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg