kefirgut Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Lurer på mp3 spilleren Olympus mr-100. God plass, ser stilig ut og passelig pris. Men noen påpeker lydnivået på denne spilleren. Er det veldig lavt eller er ikke dette et stort problem? Vil det kommen noen fixer som løser dette problemet? Lenke til kommentar
kefirgut Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 Stemmer det som jeg kan lese på td forumet hos dinside, at om man skifter firmware fra europeisk til amerikansk så blir lyden høyere? Noen som har prøvd? Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Niks har ikke prøvd med din spiller, men med min creative zen skjedde det samme når man skiftet firmware fra norsk til amrikansk, altså at lyden ble høyere. Er sikkert slik med Olympusen også Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Er jo slik at vi i Europa har lavere lydnivå på våre spillere, pga av en lov som sier at så så mye db ikke liksom er bra for øret. I Usa så er vel grensen høyere, om det i det hele tatt finnes noen regel. Så lyden blir nok bedra hvis du skaffer deg US FW Lenke til kommentar
kefirgut Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Da har jeg funnet ut av det. Måtte finne ut dette før jeg turte å bestille en. Tragisk om en skulle leve med for lavt lydnivå: Les her: ny firmware Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Ah...fått nyeste firmware nå jeg og. Digg med høyere lyd! Nå holder det stort sett i lange baner å ha den midt på skalaen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå