Entity extraction Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Meldarion er pro, thats' the reason ;p Meld ruler!! V EoE 4 eva Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Eller gå forbi alle vaktene og drepe Fairbanks (ca. 20g i timen)... fairbanks er de nonelite ud på raveyard? Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Eller gå forbi alle vaktene og drepe Fairbanks (ca. 20g i timen)... fairbanks er de nonelite ud på raveyard? Fairbanks er undead-bossen i høyre fløy av katedralen i SM, dropper 1-4 grønne items hver gang. På level 60 kan man løpe inn uten stealth - uten å bli angrepet (med litt trening) og kverke han, løp ut, reset-makro, løp inn igjen, rinse & repeat. Kjapt & kjedelig Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Meldarion er pro, thats' the reason ;p Meld ruler!! V EoE 4 eva Meldarion Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Eller gå forbi alle vaktene og drepe Fairbanks (ca. 20g i timen)... fairbanks er de nonelite ud på raveyard? Fairbanks er undead-bossen i høyre fløy av katedralen i SM, dropper 1-4 grønne items hver gang. På level 60 kan man løpe inn uten stealth - uten å bli angrepet (med litt trening) og kverke han, løp ut, reset-makro , løp inn igjen, rinse & repeat. Kjapt & kjedelig Instance-reset-macro!? Link? Er det lov forresten? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Eller gå forbi alle vaktene og drepe Fairbanks (ca. 20g i timen)... fairbanks er de nonelite ud på raveyard? Fairbanks er undead-bossen i høyre fløy av katedralen i SM, dropper 1-4 grønne items hver gang. På level 60 kan man løpe inn uten stealth - uten å bli angrepet (med litt trening) og kverke han, løp ut, reset-makro , løp inn igjen, rinse & repeat. Kjapt & kjedelig Instance-reset-macro!? Link? Er det lov forresten? du bare inviterer enn venn, så stikker du fra party igjen, da er den resatt Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Eller gå forbi alle vaktene og drepe Fairbanks (ca. 20g i timen)... fairbanks er de nonelite ud på raveyard? Fairbanks er undead-bossen i høyre fløy av katedralen i SM, dropper 1-4 grønne items hver gang. På level 60 kan man løpe inn uten stealth - uten å bli angrepet (med litt trening) og kverke han, løp ut, reset-makro , løp inn igjen, rinse & repeat. Kjapt & kjedelig Instance-reset-macro!? Link? Er det lov forresten? du bare inviterer enn venn, så stikker du fra party igjen, da er den resatt Ok, det visste jeg egentlig... Trodde han visste om en macro som kunne resette instancen... Er litt kjedelig å spamme invites på folk hele tiden. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Meldarion er pro, thats' the reason ;p Meld ruler!! V EoE 4 eva Meldarion Osmund og ruler litt da V (grendel) Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Meldarion er pro, thats' the reason ;p Meld ruler!! V EoE 4 eva Meldarion Osmund og ruler litt da V (grendel) Ja, Grendel også Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Fairbanks er undead-bossen i høyre fløy av katedralen i SM, dropper 1-4 grønne items hver gang. På level 60 kan man løpe inn uten stealth - uten å bli angrepet (med litt trening) og kverke han, løp ut, reset-makro , løp inn igjen, rinse & repeat. Kjapt & kjedelig Instance-reset-macro!? Link? Er det lov forresten? /invite NAVNPÅHVEMSOMHELSTONLINE /script LeaveParty() Bruker man navnet til en som ikke er i en gruppe vil han få opp invitasjonen men du har forlatt gruppen før han kommer. Det er best å bruke navnet på en som allerede er i en gruppe. Ta feks. /who maraudon og plukk ut en person. Lenke til kommentar
Canute Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 /invite NAVNPÅHVEMSOMHELSTONLINE /script LeaveParty() /logout Når du logger ut og logger inn igjen starter du på begynnelsen av instansen! Lenke til kommentar
exmx Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 går veldig opp og ned etter hvor mye jeg gidder å spille seff. men jeg tjente 200g på 2 dager for en uke siden. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) i går tjente jeg 20g. og jeg lvlet fra 31-33 Endret 5. juli 2005 av Nstin Lenke til kommentar
zebe Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 En dag i SM blir over 100g for meg, men jeg gidder aldri å holde på særlig lenge. Derfor sitter jeg med lite penger fortsatt. mener du scarlet monastery? 100g der?! . Forklar Han sa, _1_ dag i SM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå