Gå til innhold

Mye lyd!

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kjøpt et nytt skjermkort som lager temmelig mye lyd (vifta, altså). Før jeg satte inn dette var lyden ikke noe stort problem, så jeg vet at det kun er vifta på skjermkorta som er årsaken. Noen forslag til hva jeg kan gjøre med dette? Relativt enkle måter å lydisolere kabinettet? Så vidt jeg forstår er asfaltplater temmelig tunge. Har enda ikke helt fått med meg hva asfaltplater egentlig er, men kabinettet er tungt nok fra før, så det høres litt slitsomt ut...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så den artikkelen på forsida, men syns ikke den var spesielt nyttig. "Kjøp nye vifter eller putt maskinen i et annet rom". Jeg kan for så vidt putte maskinen i et annet rom, men da må jeg begynne å skaffe diverse ledninger etc., så jeg foretrekker noe mer "permanent".

Når det gjelder den linken til diskusjonen om viftestyring, så skjønner jeg ikke et pip, så det er kanskje best å la det være...

Hvordan fungerer de platene fra Biltema? Demper de ordentlig? Hvor tykke plater bør man ha? Festes de inne i kabinettet eller utenpå?

[ Denne Melding var redigert av: Smackeroo på 2002-07-25 22:56 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Smackeroo skrev (2002-07-25 22:53):

Hvordan fungerer de platene fra Biltema? Demper de ordentlig? Hvor tykke plater bør man ha? Festes de inne i kabinettet eller utenpå?

[ Denne Melding var redigert av: Smackeroo på 2002-07-25 22:56 ]

Hos meg hadde de mattene fra Biltema nesten ingen effekt! utenom at kabinettet ble 10KG tyngre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...