andekar Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Har länge tittat på TFT skärmar och väntat på en skärm som både har bra färgåtergivning och bra responstid. Ni som redan skaffat denna Viewsonic, kom med alla era synpunkter, bra som dåliga... Läste i BeHardware att Fujitsu-Siemens C19-4 är samma skärm, men att de ändå märkte viss skillnad... Vad har ni för synpunkter på detta, med tanke på att Fujitsu är klart billigare... ca 3100kr mot 5000kr på Dustin för silver. http://www.behardware.com/articles/572/page3.html Lenke til kommentar
Odd Logic Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Jeg er selv i markedet for en 19 tommers LCD. Har undersøkt en del, og det virker som at det begynner å bli bred enighet i den opplyste delen av diverse internett forum om at de nye MVA eller PVA panelene med overdrive er veien å gå for øyeblikket når det gjelder all-round skjermer. Fujitsu-Siemens C19-4 har jeg ikke klart å finne noen som selger her I Norge, så jeg veit ikke hva den kommer til å koste i forhold til f.eks Viewsonic VP191 (8ms). En ting å merke seg er at denne skjermen ikke har DVI inngang. En annen skjerm som er interessant er Xerox 19" LCD XA7-192I. Utifra spesifikasjonene må man anta at denne skjermen enten bruker AUO panelet som sitter i Viewsonic skjermen, eller samsung panelet som sitter i (kommende) 193p+. Jeg har desverre ikke klart å finne en eneste test på nett av denne nye Xerox skjermen, så for min del så er planen å vente noen uker, og så gå for enten: Viewsonic VP191(8ms) Xerox 19" LCD XA7-192I Samsung 193P+ (Kanskje HW.no har lyst til å ta en test av disse? ) Fujitsu-Siemens skjermen er ikke aktuell for min del siden den ikke har DVI inngang. Til slutt vil jeg nevne at jeg ikke eier -eller har noen personlig erfaring- med disse skjermene. Så mine synspunkter er i bunn og grunn kun basert på hva jeg har lest på forum og i reviews rundtomkring. Endret 30. juni 2005 av Odd Logic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå