NightWolfie Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Hva med å kanskje dra på en strand med noen venner? Da er man både sosial og man får garantert se noen vakre damer Endret 30. juni 2005 av NightWolfie Lenke til kommentar
monstar Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 SPILLE FOTBALL, det skal jeg Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 jeg har ingen venner hjemme sorry ass men da kommer du til å ha en kjip sommer Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Jeg drar jo på mandag,så der jeg drar da har jeg masse venner! Lenke til kommentar
Togo Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Fyr opp et eller annet rollespill, kjøp 10 grandizer og ei kasse cola, trekk for gardinene på datarommet og spill i vei. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 10 Gode forslag: 1) Kjøp Morrowind - Game of the Year Edition! Da får du med det geniale spillet Morrowind + de to fantastiske ekspansjonspakkene Tribunal og Bloodmoon. Underholdning fra denne ferien, til den neste! 2) Lær deg noe nytt! Kjøp f.eks 3ds max6 bible. Da har du noe å lære deg denne ferien! 3) Sitt å skriv her på forumet, så klarer du kansje å nå 10.000 poster i løpet av ferien! 4) Klipp hekker, slå gress, og vask biler, hele ferien, og kjøp en knall pc når den kalde høsten roper sin andkomst. 5) Kjøp en GameBoy Advance SP, med spillet Golden Sun. Da har du 40-100 timers tidsfordiv! 6) Kom i form! Bruk denne ferien til å bygge muskler, å få en veltrent kropp! 7) Kjøp en fiskestang, og hal i land masse deilig fisk! 8) Lær deg Origami! Da kan du lage flotte dyr utav noe så enkelt som papir! Se bare Her! 9) Puss opp ditt eget rom! Kjøp inn litt billig maling, verktøy, og noen møbler, og sett i gang! 10) Undersøk neste års læreplan for ditt klassetrinn, og start skolen med et lite overtak! Pugg så mye du kan i ferien, og ta alle prøver med glans! Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 ca allt er nevnt før sikkert Men du kan hoppe på trampoline, dykke i elva, se på damer i bikini, jobbe?, skate, sykle..... Lenke til kommentar
warpig Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Hva kan jeg gjøre på i sommerferien Når du sier at du skal gjøre på noe, tenker du da på det jeg tenker på, at du faktisk ønsker noe du kan få utløsning på i sommerferien din? I så fall synes jeg det var meget orginalt å legge ut en tråd med det på forumet her, og jeg er for øvrig stum av beundring. Du kunne jo for eksempel tatt og kjøpt en slik sex-dukke... Men, viss det viser seg at du faktisk mente at du skulle ha noe å gjøre i sommerferien, nå snakker vi om annet enn erotisk-involverte ting (selv om jeg strengt talt tviler på om det stemmer), så kan jeg anbefale litt trening ute på plenen ( ). Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 ca allt er nevnt før sikkert Men du kan hoppe på trampoline, dykke i elva, se på damer i bikini, jobbe?, skate, sykle..... 6057949[/snapback] Stooor bump Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 du kan jobbe litt av sommerferien, resten kan du slække'n og være med venner, dra på hytta eller noe. det skal jeg hvertfall =D =D =D Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 du kan jobbe litt av sommerferien, resten kan du slække'n og være med venner, dra på hytta eller noe. det skal jeg hvertfall =D =D =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå