xD^^ Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Forresten, jeg tror det heter "Hva kan jeg finne på i sommeren." Ikke "Hva kan jeg gjøre på i sommeren." Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 ' date='29/06/2005 : 16:48'] Forresten, jeg tror det heter "Hva kan jeg finne på i sommeren."Ikke "Hva kan jeg gjøre på i sommeren." Kan si "gjøre på" Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 I sommer skal jeg surfe, stå på vannski og bade, ja denne ferien tror jeg blir fin... Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Begynn med Parkour. Kjempegøy, lærerik og filosofisk sport. Har holdt på i en uke, og er kjempefornøyd med sporten. Du trenger ikke noe utstyr enn et par gode løpesko og eventuelt kne- og håndleddsbeskyttere. Parkour.no og Urban freeflow. Du vil raskt finne ut hvor gøy det er Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 - Sole meg- Drikke - Bade - Ha syndig sex utendørs - Spise jordbær - Drikke utepils - Dra på Quart ahh, leste topic feil. Yes, der er min plan Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Begynn med Parkour. Kjempegøy, lærerik og filosofisk sport. Har holdt på i en uke, og er kjempefornøyd med sporten. Du trenger ikke noe utstyr enn et par gode løpesko og eventuelt kne- og håndleddsbeskyttere. Parkour.no og Urban freeflow. Du vil raskt finne ut hvor gøy det er Hm, syns ikke det så så fett ut jeg.. Er det det samme som disse som hopper fra tak til tak i england? Tror det gikk ett sånt program på discorevychannel her for en stund siden.... Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Kinkig situasjon.. Opplevde det samme for noen år tilbake... Satt bare inne og spilte pc jeg, det var drit kjett... FOR ALL DEL IKKE BARE SITT INNE ALENE OG SPILL PC!!!! Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Du kan vaske bilen min for 200 spenn... :!: Eller du kan ta en ball, og prøve å sette trikserekord?!?! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 én uke.. OMG, det er lenge det! Kunne fint klart å spille PC i en uke eller bare råtne foran TV'en. Gå ut og sol deg eller tren. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Er det det samme som disse som hopper fra tak til tak i england? Man trenger nødvendigvis ikke å slenge seg fra hustak til hustak for å drive med Parkour. Jeg hopper over rekkverk, ned trapper og ruller . Ikke nødvendig å gjøre utrolig farlige ting for å ha det gøy. Hovedfilosofien til Parkour er å kjenne sin egen grenser uten konkuranse og å stole på seg selv, Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Hm.. ja, kanskje morro det også.. "ruller".. Det gjorde jeg i barnehagen.. se hvem som "rulla lengst ned bakken" osv.. Neida, skal ikke fleipe med deg jeg, kan hende det er morro Skal ikke dømme noenting føre en har prøvd det selv Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Du kan jo kjøpe en bil, også kjører du så langt du klarer.. Hvis du er under 18 kan jo kjøpe en togbillett og å dra en plass.. Sikkert hotell i nærheten. Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Kjøp en kjørbar skrotbil til 1500 kroner (vrakpanten), fiks litt på den og selg den for mer enn du ga for den. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Hva kan jeg gjøre på i sommerferien, det er en uke til vi reiser, og jeg har ingen venner hjemme.Kjeder livet av meg her jo! Har du venner utenfor byen? Ta deg en flytur og besøk de. Thats my plan for the summer. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 ta bilder.. kjøp deg noe kameragreier hvis du ikke har det.. Skal gjøre det jeg Selv om jeg har venner hjemme skal jeg prøve å lære meg photoshop og ta masse bilder. Får kamera på fredag Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Åssen kamera da? Har lyst på ordentlig digitalkamera jeg også.. Men det er så dyrt! Lenke til kommentar
akarno Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 https://www.psdata.no/ps.asp?it=108163&mlevel=080100 Og 512 mb brikke Lenke til kommentar
Blax Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Du kan gjøre noe du aldri har turt/villet/tenkt å gjøre.. Edit: La pc`en være avslått en HEL dag! Endret 30. juni 2005 av Blax Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Du kan jo kjøpe en bil, også kjører du så langt du klarer.. Hvis du er under 18 kan jo kjøpe en togbillett og å dra en plass.. Sikkert hotell i nærheten. Kan jo eventuelt kjøre bil uansett. edit: du kan dra på telttur i hagen (hvis du/dere har det).. det er morro vettu Endret 30. juni 2005 av erlendru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå