Blårens Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Da får jeg vaske sykkelen min og komme meg ut på dagens treningstur på 6mil som du bruker 10timer på Lenke til kommentar
magio Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Da får jeg vaske sykkelen min og komme meg ut på dagens treningstur på 6mil som du bruker 10timer på Du som bruker "granny gear" som bruker så lang tid svalbard: Bestill en fana trøye istedenfor Lenke til kommentar
Le Quack Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 jaja, må vel sei grattis til tor som tok den flotte trøya i dag... ellers farvel til lance den store og hans 7. flott også av vinokurov som vi heilt sikkert vil kunne sjå mykje meir til framover - ei kommende verdsstjerne Lenke til kommentar
magio Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Helt imponert over Vino, hadde dog aldri klart det hvis ikke temposterke McGee (OL gull i forfølgelsesritt(bane)) hadde kjørt forran. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 /provosere Nå får jeg endelig tv2 tilbake Men for all del, gleder meg til neste år... For da har jeg kabel igjen, å slipper og se på en haug med sykkelturister i alpene Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Konge at Hushovd vant trøya Enda en ting å legge til på listen av ting som Norge har gjort og Sverige ikke har gjort Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) skjipt at kongen gikk da... men kult at Tor vant! og da spørr jeg: hvem vinner den gule neste år? jeg håper at Basso vinner! læl om ulle blir har! hvem tror (håper) du vinner? Endret 24. juli 2005 av M.F. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Heh, i motsetning til den lange lista svenskene har, tenker du på? Heh, nordmenn generelt er altfor selvgode. Edit: @kenneth11 Endret 24. juli 2005 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 TAkk gud det er over... Ja noen liker sykkel og andre liker rytmisk sports gymnastik og synkron svømming @ magio: Jeg er ganske sikker på at han hadde klart det uansett, Vinokourov er ikke noe stort mindre temposterk han. Og han tok jo mer eller mindre igjen McGee på slutten. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 TAkk gud det er over... Ja noen liker sykkel og andre liker rytmisk sports gymnastik og synkron svømming Ey, ikke kødd synkron svømming... Lenke til kommentar
magio Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) TAkk gud det er over... Og han tok jo mer eller mindre igjen McGee på slutten. Er du klar over hvor mye lettere det er å ligge på hjul, særlig i en spurt? Endret 24. juli 2005 av magio Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Utrolig artig å følge Touren i år. Bare å grattulere, Lance, Thor og de andre. Neste års ritt tror jeg blir veldig spennende. Særlig siden C.A. får Vino! Håper denne unge Andrey Kashechkin fortsetter på C.A. også. Kan bli et bra team. Moreau er det vel en mulighet for at forsvinner da men... Hvis han hadde fortsatt, ville jo C.A. hatt et kjempelag til neste år. Mulighet for grønn, gul og hvit trøye (?) Noen som vet alderen på Kashechkin og Vino? Men; har nok allikevel Ullrich som personlig favoritt til neste år. Vet ikke hva det er, men er noen ved han som facinerer meg . I år prøvde jo han også noen spede rykk på Armstrong, men det gikk jo ikke da. Veldig synd at han var "skadet" gjennom store deler av Touren, samtidig som han nok fikk en psykisk knekk på 1. etappe. En kortere tempo hadde nok passet Ullrich bedre, men når det er lagt opp sånn, bør han jo være forberedt på det. I tillegg har vi jo Basso, som nok vil være med de store gutta. Han må nok forbedre seg enda litt mer på tempo for å være god nok vil jeg tro. Fordelen hans ligger jo i laget, som i år kjørte en knall lagtempo. Ahh, blir spennende til neste år, ser veldig frem til "Le Tour De France 06" Lenke til kommentar
Fluffe Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 vil ikke at det skal være slutt nå og Tour de France er ikke det samme uten lance Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 vil ikke at det skal være slutt nå og Tour de France er ikke det samme uten lance Du mener: Du vil ikke at det skal slutte å være sikkert hvem som har den gule ledertrøya på de siste 5 meterne på Champs Elysees Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 TAkk gud det er over... Og han tok jo mer eller mindre igjen McGee på slutten. Er du klar over hvor mye lettere det er å ligge på hjul, særlig i en spurt? Det er stor forskjell på å være temposterk på bane i 4 km og de er vel 4 mann eller er de tre som kjører. Så han ligger ikke først å kjører i de 4 km, selvfølgelig er du temposterk når du er olympisk mester på bane. Men det er forskjell på 4 km og 55 km som det var på lørdag. Da var han mer en 4 og halvt minutt bak Vinokourov. Om han ikke kjørte på fullt, ikke vet jeg. Men hvis jeg skulle ha satt penger på en av dem på et tempo løp, for å se hvem som er mest temposterk. Jeg hadde satt alle pengene mine på Vinokourov. Kan godt hende at han er beste på bane, med to eller tre hjelpere. Men alene ikke kjangs. Og ja jeg vet at du sparer krefter med å ligge bak i en spurt. Men det var Vinokourov som startet det hele. McGee tok han igjen og prøvde å stikke når det var en km igjen til mål, hvor Vinokourov tok han igjen og spurt slår han. Men det fikk du sikkert med deg. Lenke til kommentar
magio Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) TAkk gud det er over... Og han tok jo mer eller mindre igjen McGee på slutten. Er du klar over hvor mye lettere det er å ligge på hjul, særlig i en spurt? Det er stor forskjell på å være temposterk på bane i 4 km og de er vel 4 mann eller er de tre som kjører. Så han ligger ikke først å kjører i de 4 km, selvfølgelig er du temposterk når du er olympisk mester på bane. Men det er forskjell på 4 km og 55 km som det var på lørdag. Da var han mer en 4 og halvt minutt bak Vinokourov. Om han ikke kjørte på fullt, ikke vet jeg. Men hvis jeg skulle ha satt penger på en av dem på et tempo løp, for å se hvem som er mest temposterk. Jeg hadde satt alle pengene mine på Vinokourov. Kan godt hende at han er beste på bane, med to eller tre hjelpere. Men alene ikke kjangs. Og ja jeg vet at du sparer krefter med å ligge bak i en spurt. Men det var Vinokourov som startet det hele. McGee tok han igjen og prøvde å stikke når det var en km igjen til mål, hvor Vinokourov tok han igjen og spurt slår han. Men det fikk du sikkert med deg. Så inspurten om igjen nå:: Vino starter med ag2r rytteren på hjul. McGee støter seg opp McGee rykker Vino rett på hjul med en gang McGee kjører alt han har helt til mål og Vino spurter forbi han McGee har altså OL gull i forfølgelsesritt på bane, altså McGee på ene siden av banen og en annen på motsatt side. Er overbevist om at de hadde blitt kjørt inn på slutten hvis det ikke hadde vært for McGee, for Vino var garantert sliten... En mulighet er også at Cancelara hadde klart å holde unna! Uansett, min mening! edit: Hvis det hadde vært en kort prolog hadde jeg satt alle pengene mine på McGee hvis det var han vs Vino! Endret 25. juli 2005 av magio Lenke til kommentar
TSP Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Var fine greier å se Thor Hushovd i grønt i år. Han vant dessverre ingen etappeseiere og hans kanskje verste konkurrent Tom Boonen måtte gi seg. Men jeg mener han absolutt har fortjent den. Han viste i hvertfall styrke, pågangsmot og sterk vilje, ved å for eksempel gå i brudd opp mot et fjell, for å prøve å ta mange poeng innpå Tom Boonen. Når det gjelder Kurt-Asle, var det virkerlig synd han ikke vant den etappen han var i brudd, så vidt jeg kunne se var han den eneste som jobbet, de andre bare hang med. Spessielt han som var med Arvesen helt på slutten av løypa. Han lå bare å hvilte seg hele tiden. Kanskje var det dumt av Kurt og prøve så tidlig, kanskje burde han ventet, men han prøvde hvertfall, og han tok tapet med fatning. Syns også de remixene de laga ble skikkelig kule . Digga de selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå