star-wars Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 for ei dritt gruppe kurt kom i utdrudd med i dag"! de ødela alt for seg selv. de kunne ha sammarbeidet mye,MYE MER!! ja noen i gruppa skulle ha rykket mye tiligere og ristet av de svake ryterne og kjøt "lagtempo" Lenke til kommentar
magio Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Kjøpte nettopp 2 livestrong bånd på G-sport her i bergen, hadde en boks med de ved kassen. Hvilken? Og hvor mye kostet de? På Fanatorget på sandsli, 10kr! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Kjøpte nettopp 2 livestrong bånd på G-sport her i bergen, hadde en boks med de ved kassen. jeg kjøpt å! bare 1 da.. 10 kr på G-sport i namsos! på Amfi-sæntre! Endret 22. juli 2005 av M.F. Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Hva har skjedd med stemma til makkeren til Kaggestad? Har jo blitt helt slitsom å høre på Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Det er en annen kar, tror jeg... Han andre hadde tydelige problemer med og/å og brukte det samtidig hele tida, mens han her ikke gjør noen av delene Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Ok, liker ikke stemma iallefall. Litt sånn stemmeskifte, skjærende. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Var jo moro at Armstrong tok årets første seier en dag før han legger opp. Og hva skal man si om Rasmussen, hadde ikke helt dagen for å si det sånn. Men at han skulle miste fire plasser var vel litt mye synes jeg. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Rasmussen er jo den tempokongen da.. Lenke til kommentar
Stru Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Rasmussen var for uheldig, 2 velt og 4 sykkel bytter Han har hvertfall kalrt målet sitt da, å ta polkadott trøya Hadde vært konge hvis vi hadde sett Hushovd først over mållinja på Champ-Elysèes Lenke til kommentar
magio Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Skjønner ikke helt hvordan de kan si at Lance drar i buksa når han viser tegn til de i bilen, han dradde kanskje litt i buksen 1 gang, men de andre gangene viste han tegn! Det samme gjorde han på åpnings etappen Lenke til kommentar
magio Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Digg å se Touren på tv2 webtv uten kommentatorer Lance - Fucking bad weather, eh? Jan - Yeah, this sux (tysk aksent) Var noe sånt de sa ivertfall McEwen sa til kamerafyren at han skulle prøve i sprinten McEwen - See you soon honey McGee har fått nok av sportsbarene etter 3 uker med de. Hamburger i kveld Moureu - "Im singing in the rain....." Endret 24. juli 2005 av magio Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 hmm, en tier på at Hushovd tar den grønne trøya... Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 hmm, en tier på at Hushovd tar den grønne trøya... En 50-øring på at du tar feil Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Gratulerer Thor, dette var virkelig fortjent. Lance beviste i år igjen at han er en av tidenes idrettsutøvere. Endret 24. juli 2005 av LarsP Lenke til kommentar
magio Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Jippi!! Fin tale Armstrong hadde på podiet etter at tv2 avsluttet sendingen sin Endret 24. juli 2005 av magio Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) det var det tidenes største idretssmann er blitt pensjonist Endret 24. juli 2005 av MongoMan Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Sånn da var moroa i touren over for i år, har ikke tall på hvor mange timer jeg har foran skjermen. Må også klappe meg selv litt på ryggen etter god tipping i min første post i denne tråden. Amstrong tok jeg, men det var vel ikke noe bombe. Hushovd tok jeg, Rasmussen var en av det jeg gjettet på i klatretrøya og jeg hadde riktig lag av de to jeg tippet på. Skulle ha satt noen penger på dette Men for å være helt ærlig det er jo en skandale av eruosport som har fulgt vært sekund så lang. Og ikke sende siste etappe, motogp er moro det. Men i dag så kunne de ha sendt det på eurosport 2. Sånn da er det bare ca. 11 månder til neste gang. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Må gratulere Tor, virkelig fortjent! Lance er det bare å ta av seg hatter for, virkelig stor idrettsutøver! Lance for President! Lenke til kommentar
magio Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Da får jeg vaske sykkelen min og komme meg ut på dagens treningstur på 6mil Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Er nesten sånn at jeg vil at Armstrong skal stille til start neste år. Bare for å brife litt. Ble litt imponert over alle australierene som var blant topp 10 idag. Og nå er en Discovery trøye bestillt, er jeg heldig får jeg den i løpet av uken som kommer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå