Gå til innhold

Den Store Tour de France Tråden

LowBalls

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg har ikke mistet troen på Kurt Asle, i tillegg har jeg fått tilbake troen på Thor. Slik jeg ser det vil Thor knuse O'Grady i en eventuell massespurt på Champs Elysses og ikke havne for langt bak en knallsterk McEwen og dermed holde dem begge på avstand. Gutten er supermotivert virker det som.

Lenke til kommentar

Kanskje litt Off Topic men, er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en Discovery Team trøye? Har sett på discoverychannel.no og discovery.com, men de sender kun til USA.

Og hvor de selger "Livestrong" armbåndene.

Beklager hvis dette har blitt tatt opp før, men har ikke lest igjennom alle sidene...

Lenke til kommentar
Hvor er det blitt av Alejandro Valverde?

Hakke fulgt med i det siste.

Han har brutt, husker ikke helt hvorfor..

har hørt både at det skulle være sykdom(VG), og at det skulle være kneet(Danske Ekstra Bladet) vet ikke hva som stemmer.

forøvrig var det veldig synd med Arvesen i dag. Unner ham virkelig en seier, og håper han har gode nok bein til å prøve igjen på fredagen! (i morgen blir nok for tidlig)

Lenke til kommentar
Kanskje litt Off Topic men, er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en Discovery Team trøye? Har sett på discoverychannel.no og discovery.com, men de sender kun til USA.

http://www.trikotboerse24.com/english/

Som jeg har spurt tidligere, noen som vet hvordan størrelsene er på disse sykkeltrøyene? store\små?

Livestrong armbåndene tror jeg de selger på g-sport.

Lenke til kommentar

http://www.trikotboerse24.com/english/

Som jeg har spurt tidligere, noen som vet hvordan størrelsene er på disse sykkeltrøyene? store\små?

Livestrong armbåndene tror jeg de selger på g-sport.

Kjøpte nettopp 2 livestrong bånd på G-sport her i bergen, hadde en boks med de ved kassen.

Lenke til kommentar

Noen på VG debatt som foreslo at Ivan Basso kunne ta seg en liten frekkas og kjøre ifra i matpausen....hadde ikke tatt mer enn 120 sekunder før han har minst 5 Discovery Channel-ryttere på seg. Og det ville ikke tatt mer enn 125 sekunder før Discovery Channel fikk hele CSC på seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...