Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Hva med kraft da? McEwen sykler med høy frekvens, mens hushovd sykler med høyere kraft i tråkket, altså han er ikke så avhengig av frekvensen Høy frekvens hindrer at man stivner og det skal mindre kraft til for å komme opp i høyere fart. Hushovd sliter jo med at han stivner før han er over målstreken, eller at han rett og slett ikke kommer opp i høy nok fart før målgang, noe som skjedde på den første etappen hvor han rant forbi Boonen etter begge hadde kommet i mål. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 eller at han rett og slett ikke kommer opp i høy nok fart før målgang, noe som skjedde på den første etappen hvor han rant forbi Boonen etter begge hadde kommet i mål. Og hadde han startet litt tidligere så...? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 eller at han rett og slett ikke kommer opp i høy nok fart før målgang, noe som skjedde på den første etappen hvor han rant forbi Boonen etter begge hadde kommet i mål. Og hadde han startet litt tidligere så...? Så hadde han vunnet. Da hadde man sett at frekvensen hans og Boonens var tilnærmet lik ved målgang, men gutten klarer jo ikke å time spurtene sine. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Det hadde vært enormt tøft om han hadde fått det til på siste etappe (skal ikke prøve å stave navnet på stedet ) og vunnet over McEwen med en sykkelhjul-lengde, skulle likt å sett ansiksutrykket hans da. Edit: hvordan er størrelsene på Discovery-trøyene, store\små? Endret 16. juli 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
brd Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Lance amstrong vinner den gule trøya Men basso er virklig go Btw eg var i danmark da di var i alpene og da rasmusen overaskde heile avisa var dekka med stoff om " den klade kylling Rasmusen" Lenke til kommentar
star-wars Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 noen som kan hjelpe meg besvare hvilke sykler de ulike lagene bruker???vet at discovery bruker trek, credit agricole=look og t-mobile=giant, men resten vet jeg ikke... Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 noen som kan hjelpe meg besvare hvilke sykler de ulike lagene bruker???vet at discovery bruker trek, credit agricole=look og t-mobile=giant, men resten vet jeg ikke... Ag2r: Rammer Dècathlon, deler Campagnolo Bouygues Telecom: Time rammer, Mavic / Campagnolo deler Cofidis: Wilier rammer, Campagnolo deler Crédit Agricole: Look rammer, Shimano deler Davitamon-Lotto: Ridley rammer, Campagnolo deler Discovery Channel: Trek rammer, Shimano deler Domina Vacanze: Colnago rammer, Shimano deler Euskaltel-Euskadi: Orbea rammer, Shimano deler Fassa Bortolo: Pinarello rammer, Campagnolo deler Française des Jeux: Lapierre rammer, Shimano deler Gerolsteiner: Specialized rammer, Shimano deler Illes Balears: Opera rammer, Campagnolo deler Lampre Caffita: Cannondel rammer, Campagnolo deler Liberty Seguros: BH rammer, Campagnolo deler Liquigas-Bianchi: Bianchi rammer, Compagnolo deler Phonak: BMC rammer, Camapagnolo deler Quick Step: Time rammer, Campagnolo deler Rabobank: Colnago rammer, Shimano deler Saunier Duval-Prodir: Scott rammer, Campagnolo deler T-Mobile Team: Giant rammer, Shimano deler Team CSC: Cervélo rammer, Shimano/FSA deler Dette skulle stemme. noe mer du lurer på bare spør så skal jeg prøve å svare Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Dagens oppgave på vg feil? Dagens spørsmål 17. juli: Hvilket lag syklet Kurt Asle Arvesen for i 1999? Team Krone Team CSC Asics Team Fakta Zalf Euromobil Fior Fra kurt asles hjemmeside: Tidligere klubber: Asics (98), Riso Scotti (99), Amica Chips (00), Team fakta (01-03) Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Blir som K.E. Kristiansen sa på slutten når det bare var Armstrong og Basso igjen. Her ser vi årets og neste års vinner. Jeg vet hvem jeg skal sette penger på til neste år. Det var moro at Hincapie endelig fikk stå litt i rampelyste også, etter å ha vært med Armstrong på 6 snart 7 seiere. Det er vel få som har fortjent en etappe seier mer en han. Det har vært to morsome dager foran tv'en. Armstrong som blir angrepet av det som finnes av csc og t-mobil ryttere. Det må være frustrerende for de og se at de ikke klarer å knekke han. Også til det dummeste spørsmålet jeg til dags dato har hørt når det kommer til touren. I starten når de begynnte å ta i mot spørsmål, så var det stort sett spørsmål om. Hvorfor vinner ikke Hushovd touren, hvorfor vinner han ikke fjelletapper og hvorfor går han ikke i brudd hver dag osv. Det har heldigvis ikke vært så mange av disse på eurosport i år, de har vel gått over til tv2. Det har vært et par dumme i år også som f.eks Hva heter mora til Moreau og hva heter dama til Basso Men i dag så kom kongen av dem alle: Hvorfor er det ingen damer med i tour de france Her er det bare å avslutte med, det er faen meg ikke mulig. Edit: Rettet et smilie Endret 17. juli 2005 av Manx Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Syns også de tar mange teite spørsmål, de tar også mange like. Men det verste av alt er at de aldri tar noen av mine. Endret 17. juli 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Flaut å høre på den dårlige engelsken i intervjuene. Edit: Omg, helv**** lyseTv, får ikke sett Tour De France Endret 19. juli 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Flaut å høre på den dårlige engelsken i intervjuene. Regner nå med at du mener han som intervjuer for tv2 på starten. De kunne jo ha sendt en som kan engelsk. Kashechkin var jo dagens heldigste, men det er jo første gangen jeg har sett en mann snu for å kjøre bakover Edit: Pereiro Sio fortjente jo denne seieren i dag, han var jo også nære på på søndag. Han har jo noen km i brudd i touren i år. Endret 19. juli 2005 av Manx Lenke til kommentar
star-wars Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Edit: Pereiro Sio fortjente jo denne seieren i dag, han var jo også nære på på søndag. Han har jo noen km i brudd i touren i år. ja, han har jobbet mye og nå fått lønn for strevet Lenke til kommentar
star-wars Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Edit: Pereiro Sio fortjente jo denne seieren i dag, han var jo også nære på på søndag. Han har jo noen km i brudd i touren i år. ja, han har jobbet mye og nå fått lønn for strevet Lenke til kommentar
GBD Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Han har jo noen km i brudd i touren i år. det er vel, som tv2 sa, allikevel en del opp til det Piil (ca.550km) og Voigt (ca.500km) gjorde i fjor da... Er det forresten noen som vet hvor jeg kan finne en oversikt over "km i brudd"? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Andre som digger video-remixene til tv2 ? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Andre som digger video-remixene til tv2 ? Jess, de er sinnsykt flinke! I dag skal Arvesen vinne! Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Decker og kompani er i brudd nå Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Ser bra ut for Arvesen nå. Håper han får sin første etappeseier. Edit: aww, det var synd. Endret 20. juli 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Å Hælladussen så spennende det var...er skjelven jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå