carl-kr. Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 hei! har surfet å lett litt,men jeg kann ikke se at andre en komplett.no har slike oppgraderingspakker..? da tenkte jeg på slike pakker med HK,cpu og ram. eller kun HK og cpu. syns komplett hadde litt slapt utvalg der Lenke til kommentar
thingul Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Netshop har ett par. edit: de er med skjermkort dog Endret 29. juni 2005 av thingul Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 Netshop har ett par. edit: de er med skjermkort dog fuc... for noen priser,hehe har alt untenatt HK,cpu jeg tenkte på amd for under 1500,- HK og athlon 3000+ feks Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Er det AGP skjermkort du har fra før? Hvis det er det kan jeg anbefale dette hovedkortet og denne cpu'en. Endret 29. juni 2005 av Morten K Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 Er det AGP skjermkort du har fra før? geforce 4ti agp ja Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Er det AGP skjermkort du har fra før? geforce 4ti agp ja Ok. Da er Abit AV8 og AMD Athlon 64 3000+ "Venice" gode kjøp. Edit:Hvilken ram har du? Endret 29. juni 2005 av Morten K Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) jeg har tenkt litt på denne eller denne pakken, men jeg kjenner ikke noe til sempron edit: jeg har twinmos 512 pc 3200 Endret 29. juni 2005 av carl-kr. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 jeg har tenkt litt på denne eller denne pakken, men jeg kjenner ikke noe til sempron Hvor mye penger skal du bruke på oppgradering? Lenke til kommentar
AndrewL Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Da er Abit AV8 og AMD Athlon 64 3000+ "Venice" gode kjøp. Edit:Hvilken ram har du? Hei ! Hovedkortet funker ikke uten bios update ! har nettopp kjøpt det samme dog med deluxe utgaven Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Da er Abit AV8 og AMD Athlon 64 3000+ "Venice" gode kjøp. Edit:Hvilken ram har du? Hei ! Hovedkortet funker ikke uten bios update ! har nettopp kjøpt det samme dog med deluxe utgaven Deluxe? Er det 3RD-EYE du mener? Det er ikke noe som heter Abit AV8 Deluxe. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Hvor mye penger skal du bruke på oppgradering? ikke mye!! cpu og hk under 1500,- billig men samtidig bra. må være amd, ikke noe celeron shit skal brukes litt til spill."kampen om midgard" , "cs 1.6" surfing osv. må være en helt grei pc nummer 2. noen komentarer til sempron pakkene jeg linket til over?? Endret 29. juni 2005 av carl-kr. Lenke til kommentar
th-3 Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Celeron og Celeron D er ikke samme, brukbart stor forskjell. Ville heller hatt Celeron D med Intel chipset enn Sempron med Via chipset iaffall. Ville valgt nforce chipset til Sempron. Ville til og med vurdert SIS før Via. Var en bekjent som hadde en Duron på et Via-HK, ganske slapp PC og ikke stabil, syntes synd på ham så han fikk en XP2500+ av meg i bytte uten mellomlegg. Da jeg senere samla sammen noen gamle deler for at en onkel skulle få seg budsjett-PC havna Duron'en på et drittbillig ASRock med SIS chipset, gutten i huset brukte den dag og natt til å begynne med og det tikket og gikk som bare det. Han som fikk XP2500+'ern hadde like ustabilt system som før Det ryktes at Via taper penger, noen som er overraska over det? Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) jeg har nå bestillt!!!!!!hehe vet ikke om jeg har gjort noe dumt eller ikke,men edit: vil dere vite? Endret 29. juni 2005 av carl-kr. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 edit: vil dere vite? -dette kabinettet -denne oppgraderingspakken -dette skjermkortet maskinen skal for det meste brukes av min bror på 10 når han besøker i helgene. han får ikke bruke min maskin for han roter slik håper det blir bra hva syns dere da?dere trenger ikke rakke ned ,for jeg vet dette ikke er den kraftigste pcen iverden,men det var da heller ikke meningen Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 carl-kr. Skrevet 29/06/2005 : 15:52 hva syns dere da?dere trenger ikke rakke ned ,for jeg vet dette ikke er den kraftigste pcen iverden,men det var da heller ikke meningen Jeg syns ærlig talt, og uten og skulle rakke, du skulle lyttet litt mer til hjelpen folk prøvde og gi... Men det viktigste er jo at du blir fornøyd, ikke hva vi syns Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg syns ærlig talt, og uten og skulle rakke, du skulle lyttet litt mer til hjelpen folk prøvde og gi... Men det viktigste er jo at du blir fornøyd, ikke hva vi syns mulig det men JEG kommer ikke til å bruke maskinen. den blir stående på boden å vil kun bli brukt av min bror på 10, og muligens en kammerat nå og da når vi skal spille cs 1.6 mot hverandre så bra til sitt bruk vil jeg si Lenke til kommentar
RiFkinD Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 edit: vil dere vite? -dette kabinettet -denne oppgraderingspakken -dette skjermkortet Ser greit ut. men jeg mener det at det er ikke vits å legge i 721 kr for nytt skjermkort da han har ett gf4 ti4200. Da burde han heller spare pengene å kjøpe seg ett kraftigere ett senere Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 Ser greit ut. men jeg mener det at det er ikke vits å legge i 721 kr for nytt skjermkort da han har ett gf4 ti4200. Da burde han heller spare pengene å kjøpe seg ett kraftigere ett senere det geforce 4ti kortet er bare et jeg har til låns.. har hadd ati radeon 9600 pro før og har vert stor fornøyd!!! Lenke til kommentar
Uberlord Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 www.databutikken.com har oxo noen pakker Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 edit: vil dere vite? -dette kabinettet -denne oppgraderingspakken -dette skjermkortet maskinen skal for det meste brukes av min bror på 10 når han besøker i helgene. han får ikke bruke min maskin for han roter slik håper det blir bra hva syns dere da?dere trenger ikke rakke ned ,for jeg vet dette ikke er den kraftigste pcen iverden,men det var da heller ikke meningen fikk denne pakken igår! fungerer supert må jeg si! perfekt til cs, battle for middle earth! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå