Howard Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Dine nyinnkjøpte PC-deler er behørig skrudd sammen. På-knappen mottar ditt forventningsfulle trykk. Hva skjer? Ingenting. Les mer Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Og meninga med dette var ? At du som redaktør bare må hevne deg, få ut raseriet ? Lenke til kommentar
amarios Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) har selv et nforce4 kort, og det var en gammel bios uten støtte for venice. men det fungerte uten biosoppdatering. tror nok du har ett annet problem med hardware enn biosen Endret 29. juni 2005 av amarios Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 akkurat sånn der er så stygt irriterende! Kammeraten min hadde fått seg alt nytt, og vi skrudde sammen, alt satt som det skulle og når vi skrudde på viste "feilsøkings skjermen" til abit 76 eller noe sånt, vi slo opp i manaualen og der stod masse forskjellige kommandoer (tall) omtrent alle tall untatt de t vi hadde fått stod der, så da var helvete løs Lenke til kommentar
V36a Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Og meninga med dette var ? At du som redaktør bare må hevne deg, få ut raseriet ? Hehe, tenkte i den retning jeg og etter jeg hadde lest artikkelen Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Bra at noen tar til motmæle mot all jallingen. Litt av den gode gamle Håvard som sammen med sine sammensvorne skulle sette på plass nettbutikkene. Men som etter hvert er blitt fanget av kommersielle intresser.... Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Bra, jeg liker slike skriverier! Visste dog ikke at dette kan bli et faktisk problem.... Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 I guds navn slags hovedkort du eier?! Lenke til kommentar
rsidny Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 har selv et nforce4 kort, og det var en gammel bios uten støtte for venice. men det fungerte uten biosoppdatering. tror nok du har ett annet problem med hardware enn biosen Nei det fungerer ikke hos alle. Selv kjøpte jeg et nforce 4 kort og Venice CPU - ingen ting kom på skjermen. Fikk så et nyere nforce 4 kort og det fungerte som bare det. Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg satte A-3700 (altså helt ny SanDiego) inn i et MSI NEO2 hovedkort (norce3) og alt fungerte med en gang. Det kan vel hende at MSI har vært raskere til å oppgradere sine kort enn andre... eller at de bare støtter denne prosessor fordi den ligner på andre A64. Jeg sjekket BIOSer på MSI sin hjemmeside og verken SanDiego eller Venice (rev. E) står nevnt der, bare rev. D. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Kan dette være hinting til kommende prosjekt ? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Siden dere får en Venice og har blitt såpass irritert over en dårlig bios forventer jeg nesten at dere bruker tida som det tar å få brikken til å få rigget opp en helvetes bra testbenk så dere kan overklokke livsskitten ut av den brikken. Dette er en æressak så jeg forventer faktisk ikke mindre av dere, få fram promyen og vis oss litt hva hardbarka og sinte HW/OK redaktører kan greie med litt guts Lenke til kommentar
LWSR54 Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 ler sant artikel det..kjøpte meg en MSI neo 2 plat. kort i Singapore på MSI shop og komm hjem men den fant ingen pci slottene kort sagt DOA...etter mye mas med alt som har med msi og garanti å gjøre er det bare en ting som hjalp..Søppelkassen DATA = Doppelt Arbeid Til Alle ......... Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Siden dere får en Venice og har blitt såpass irritert over en dårlig bios forventer jeg nesten at dere bruker tida som det tar å få brikken til å få rigget opp en helvetes bra testbenk så dere kan overklokke livsskitten ut av den brikken. Dette er en æressak så jeg forventer faktisk ikke mindre av dere, få fram promyen og vis oss litt hva hardbarka og sinte HW/OK redaktører kan greie med litt guts Og hva hvis den som skulle rigge systemet tilfeldigvis var en førstegangsbygger? Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Kanskje ikke bare jeg som syntes at hele dette BIOS-greiene er noe antikvarisk jallamikk som burde vært kastet ut for år og dag siden sammen den helsikkes mekaniske miniplatespilleren som kalles harddisk. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Og meninga med dette var ? At du som redaktør bare må hevne deg, få ut raseriet ? Skjønte fint lite av denne artikkelen jeg også. Lenke til kommentar
BKB Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Kanskje ikke bare jeg som syntes at hele dette BIOS-greiene er noe antikvarisk jallamikk som burde vært kastet ut for år og dag siden sammen den helsikkes mekaniske miniplatespilleren som kalles harddisk. Kom med en godt alternativ til bios og HDD da. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 ler sant artikel det..kjøpte meg en MSI neo 2 plat. kort i Singapore på MSI shop og komm hjem men den fant ingen pci slottene kort sagt DOA...etter mye mas med alt som har med msi og garanti å gjøre er det bare en ting som hjalp..Søppelkassen DATA = Doppelt Arbeid Til Alle ......... De eldste varene står fortsatt fremst i butikkhyllene, og noen får de... Lenke til kommentar
AndrewL Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 been there done that med amd +64 og det er SÅ J*VELIG kjedelig ! Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 ler sant artikel det..kjøpte meg en MSI neo 2 plat. kort i Singapore på MSI shop og komm hjem men den fant ingen pci slottene kort sagt DOA...etter mye mas med alt som har med msi og garanti å gjøre er det bare en ting som hjalp..Søppelkassen DATA = Doppelt Arbeid Til Alle ......... De eldste varene står fortsatt fremst i butikkhyllene, og noen får de... Stemmer bra det. Lensmannen hjemme sa det at sjefene i Oslo skrøt av datamaskinene at de var så effektive at hans skulle spare inn ei stilling på et 3 mann stort lensmannskontor. Resultatet var ansettelse av 1 stk kontordame og en betjent til. Så de ble 5 ansatte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå