Gå til innhold

K750 til W800

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det fortsatt noen som tilbyr dette da? var veldig fristende her:P

Ja det finnes steder som tilbyr dette enda. Men er ikke sikkert det står at dem tilbyr det. (ta kontakt å hør).

Det er vell ikke lenge til denne blir sluppet på nettet ett eller annet sted, så da kan vi gjørra detta selv :w00t:

eikum

Lenke til kommentar

Er testet ja, og ingen problemer er funnet enda. (dersom du sender til unlockshop.no får du full garanti - får du problem sender du den tilbake og får lagt tilbake vanlig firmware - uten at det koster deg noe selvsagt)

ramma_2pac: hmm?

Har oppdatert min 750 til w800, men pc'n kjenner den kun igjen som W800 og vil derfor ikke installere driverene for usb-kabelen (kabelen funka perfekt før oppgraderingen)

Har noen disse driverene og vil dele de med meg?

Lenke til kommentar
Har oppdatert min 750 til w800, men pc'n kjenner den kun igjen som W800 og vil derfor ikke installere driverene for usb-kabelen (kabelen funka perfekt før oppgraderingen)

Da var det første prob. med oppgraderingen ute :(

Synn vis man ikke får brukt USB kabelen på telefonen vis man oppgradere den.

Tror jeg kommer til å vente med å oppdatere telefonen min jeg da :thumbdown:

eikum

Lenke til kommentar

Tror jeg kommer til å vente med å oppdatere telefonen min jeg da :thumbdown:

eikum

BT funker forsatt bra da...... litt kjipt å sende 1 gig med musikk over til kortet på den måten da, med da er det jo bare å sette kortet inn i kortleseren

Lenke til kommentar

Det der er ikke et generelt problem. Her er det nok de som har oppgradert telefonen som har gjort en slett jobb, for det problemet har en enkel løsning.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

Håper disse problemene med oppgradering fra K750 til W800 blir fikset og at det snart blir en allmenn tilgjengelig oppdatering.

Skal kjøpe ny mobil, og sikler litt etter både 750 og 800, men liker ikke utseendet på 800. Synes K750 er dritlekker, samt at den jo har en bedre skjerm enn W800, så da er valget av telefon klart. Men det er jo ikke alt som er etter ønske på K750 heller da, og det kan fikses ved oppgraderingen, så jeg håper den kommer på plass.

Egentlig er det bare flight mode jeg er ute etter å få på en K750

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Tror flyvertinnene driter greit i om du sier du har oppgradert din k750 til w800 hvis du sitter med den på flyet. Får nok ikke lov til å bruke den uansett. De tar ikke sjanser

I bladet ombord på Braathens SAS står det at mobiltelefoner med "flight safe mode" er tillatt ombord når lyset med fest setebelte er slukket...

Har måttet fortelle dem det et par ganger når jeg hadde P800, men det siste året har de ikke kommentert det faktisk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...