Ram's Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 ramma_2pac: hmm? Det var en link. Han fyren skrev at flash filene ble snart uploadet? Som du sier: Man trenger mere enn den kabelen man får med telefonen. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Han fyren skrev at flash filene ble snart uploadet? Han mener nok ikke til offentligheten. Han driver et firma og venter på flashfiler før han kan tilby oppgraderingen til kunder. Merkelig at han venter på filer egentlig, de er jo tilgjengelig for alle og enhver (men du må ha riktig utstyr for å bruke de). Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 hvis dere ser på datoen som den posten hos howardforums ble skrevet så er den 06-24-2005 Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg tenkte å sende inn min K750i for å bli oppgradert til W800i-software, men lurer på hvordan det blir med Sony Ericsson sin update-tjeneste da!? Når W800i blir sluppet til butikkene og det etter hvert vil komme ny firmware til den, så vil jeg kunne koble min K750i til med den originale usb-kabelen og oppgradere uten problemer? Lenke til kommentar
eikum Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Det kan umulig værra så vansklig å få tak i dette. Om en ukes tid så kan vell hvem som helst gjøre dette. Alt går via USB. Skjer det noe så sier jeg bare at ejg skulle oppgradere telefonen Eikum Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 En ting til, mister du noe av tingene som ligger på mobilen fra før når du oppgraderer K750i'en til W800i-software? Jeg tenker da på kontakter, bilder, lyder osv..? Lenke til kommentar
eikum Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 En ting til, mister du noe av tingene som ligger på mobilen fra før når du oppgraderer K750i'en til W800i-software? Jeg tenker da på kontakter, bilder, lyder osv..? Det alle pleier å gjøre er å ta backup av alt. Det pleier hverfall jeg å gjøre. Lønner seg hverfall. Kan umulig ta så lang tid det Lenke til kommentar
ponduz Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Lurifaksen, jeg har mine sterke mistanker om at det kanskje kan være en måte å gjøre dette utenom oppdateringstjenesten til SE, med tanke på at unlockshop allerede klarer dette. Må jo være en offlinemodus eller noe liknende, det er bare hvordan vi vanlige dødelige skal få kloa i dette. Tror ikke akkurat SE har godkjent denne flashinga til W800. Har enda ikke prøvd å oppdatere SW på min egen, siden jeg ikke har hatt noen problemer med den, men det frister å "ha en annen telefon" inni anna innpakning. Dermed er jeg ikke helt kjent med oppdateringsrutinene via SE sin oppdateringstjeneste. Eneste er den inngående innføringen her på forumet. Du har vel litt mer peil enn de fleste vil jeg regne med din Lurifaks Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Lurifaksen, jeg har mine sterke mistanker om at det kanskje kan være en måte å gjøre dette utenom oppdateringstjenesten til SE, med tanke på at unlockshop allerede klarer dette. Må jo være en offlinemodus eller noe liknende, det er bare hvordan vi vanlige dødelige skal få kloa i dette. Tror ikke akkurat SE har godkjent denne flashinga til W800. Dette gjøres med utstyr som ikke har noe med SEUS å gjøre i det hele tatt Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 En ting til, mister du noe av tingene som ligger på mobilen fra før når du oppgraderer K750i'en til W800i-software? Jeg tenker da på kontakter, bilder, lyder osv..? Etter å ha oppgradert min K750 via SEUS mistet jeg ingen ting. Er det ikke det samme som skjer ved oppgradering av Firmware enten det er til en nyere versjon til K750 eller W800? En annen ting jeg lurer på er om det blir noen andre forskjeller/nyheter i menyen bortsett fra musikkdelen på W800 kontra K750? Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Er nesten litt drøyt at dette går ann da. Ein W800i telefon i K750i form! Men det kanon da. Lenke til kommentar
usman Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 men da får man ikke usbkabel og 512 mb minnekort med på kjøpe som man gjør med w800. I think Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) men da får man ikke usbkabel og 512 mb minnekort med på kjøpe som man gjør med w800. I think Har vi ikkje fått usb kabel med k750i da. trenger ikkje ein til. minnekort kan man kjøpe utenoml. Og vis du berre kjøper W800i for dette er det jo mye rimeligere og konvertere til W800i og da kjøpe kortet utenom. Endret 30. juni 2005 av mafiaman Lenke til kommentar
Ringo Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Her må noen gi meg minst 3 gode grunner til å sende bort min K750 til verkstedet for en "Extreme Makeover" til W800. Endret 30. juni 2005 av Ringo Lenke til kommentar
Captaincaos Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Her må noen gi meg minst 3 gode grunner til å sende bort min K750 til verkstedet for en "Extreme Makeover" til W800. Jeg ville mye heller fått skallet til W800 på min K750i enn innmaten. Det er utseende på W800 som er kult sammenlignet med lillebror. Sykt at man legger opp til slik stor prisforskjell. Nevnte man ikke 5000 kr for W800? Lenke til kommentar
eikum Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Her må noen gi meg minst 3 gode grunner til å sende bort min K750 til verkstedet for en "Extreme Makeover" til W800. Jeg ville mye heller fått skallet til W800 på min K750i enn innmaten. Det er utseende på W800 som er kult sammenlignet med lillebror. Sykt at man legger opp til slik stor prisforskjell. Nevnte man ikke 5000 kr for W800? Jeg kommer til og oppgradere firmwaren fra K750i til W800. Og deretter kjøpe meg orginal dekselet av W800 fra ebay Også setter jeg inn en 1 GB minne brikke. Så dette blir vell på en måte ekstrem makover edition Eikum Lenke til kommentar
SHU Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Ser at denne tjenesten nå er fjernet hos dem som kunne tilby det i går. Det er nok SE som har vert ute og gitt beskjed om hva de mener. Her nok noen smarte typer fått fatt i SE sin FW for W800i og så en mulighet til å tjene penger på å tilby oppdateringer. Blir jo det samme som om jeg hadde lastet ned Windows på nettet og tatt betalt for å installere det for andre. Piratvirksomhet satt i system. Forstår at SE vil ha en forskjell på de to telefonene, men håper de tar til fornuft og legger inn flight mode i en lovlig oppdatering av FW til K750i. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 det synes jeg og, K750 skal jo være en proff telefon. Lenke til kommentar
eikum Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Ser at denne tjenesten nå er fjernet hos dem som kunne tilby det i går. Det er nok SE som har vert ute og gitt beskjed om hva de mener. Her nok noen smarte typer fått fatt i SE sin FW for W800i og så en mulighet til å tjene penger på å tilby oppdateringer. Blir jo det samme som om jeg hadde lastet ned Windows på nettet og tatt betalt for å installere det for andre. Piratvirksomhet satt i system. Forstår at SE vil ha en forskjell på de to telefonene, men håper de tar til fornuft og legger inn flight mode i en lovlig oppdatering av FW til K750i. Hei! Tja.. SOny Ericsson har vell ant. sendt en mail til de som tilbyr denne tjenesten. De fleste har vell fjernet den fra siden, MEN vis du sender dem en mail (til dem som kan oppgradere telefonen) så fikser dem det Eller vis du tar deg en sjapp tur til Oslo. Så er enda ikke umulig å gjøre dette. Men skal ikke se bort ifra at "kildekoden" blir lagt ut på nettet et sted, og dermet kan alle og en hver gjøre dette selv hjemme eikum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå