Gå til innhold

Filmer ingen liker, utenom deg

miCro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lola rennt

6369885[/snapback]

Hvaslags IDIOTER henger du med?

Alle her digger den :hmm:

6369909[/snapback]

Da vi så den i tysktimen synes jeg den var artig, men resten av klassen satt og sukket og kjedet seg. Når jeg nevner den i ettertid blir jeg alltid møtt med store protester. :shrug: Endret av endrebjorsvik
Lenke til kommentar
Lola rennt

6369885[/snapback]

Hvaslags IDIOTER henger du med?

Alle her digger den :hmm:

6369909[/snapback]

Da vi så den i tysktimen synes jeg den var artig, men resten av klassen satt og sukket og kjedet seg. Når jeg nevner den i ettertid blir jeg alltid møtt med store protester. :shrug:

6370300[/snapback]

Har nok litt med omstendighetene de så den under ;)

Lenke til kommentar
DUNE

6370524[/snapback]

Er det ingen andre som liker David Lynch's fantastiske Dune? :whistle:

6370551[/snapback]

Jeg likte Dune. Lenge siden jeg så den, så jeg skal ikke uttale meg mer, men jeg likte den.

6370652[/snapback]

Hva handler den om, egentlig? Hva slags sjanger? Så den på Platekompaniet her om dagen. Vakkert cover var det i allefall, men det fortalte mildt sagt lite om filmens handling.

Lenke til kommentar
Jeg er den eneste som liker Oliver Stones "Alexander". Ga den faktisk 9/10 da jeg så den på kino i 04.

6372114[/snapback]

Har ikke sett den selv, men jeg kan umulig tro at jeg kan bli enig med alle de slaktende anmelderne. Jeg venter bare på at det skal komme en 2-disc versjon av Director's Cut. Nå for tiden må man kjøpe BÅDE Standard-versjonen (2-disc) og Director's Cut (1-disc) for å få begge deler. :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg gleder meg faktisk til Tokyo Drift. I min "filmnerd-krets" er det ingen som liker The Fast and the Furious-filmene utenom meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...