haarod Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Plasserer Klodenes Kamp i denne tråden. Jeg var en av de få som likte denne filmen da vi kom ut ifra kinoen. Det som er det store problemet med den filmen er at den skulle baseres på Orson Welles bok, men jeg vil si at S Spielborg har tolka den ganske fritt Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Det som er det store problemet med den filmen er at den skulle baseres på Orson Welles bok, men jeg vil si at S Spielborg har tolka den ganske fritt Ville den vært bedre om den hadde vært slavisk etter boken? Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 H.G Wells har skrevet boka, ikke Orson Welles, som la ut et radioshow av stykket og skapte stor dramatikk. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Torque. Kult og se litt overdrivelse en gang i blant. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 American Pie-triologien. Er vel ganske mange som liker dem (håper jeg), men det er litt sånn som med grandiosaen, ingen vil innrømme at det er favoritten! Personlig mener jeg dette er humor på det ytterste av hva amerikanerne klarer å lage (britene er fortsatt best) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Personlig mener jeg dette er humor på det ytterste av hva amerikanerne klarer å lage (britene er fortsatt best) This is a sad, sad day for all americans. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Skjønner ikke folk som sier at promp- og tiss humor ikke er morsomt, når det er bevist gang på gang at det er det Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Promp og tisse humor er morsomt, men til en viss grad... Jeg må si at min yndlings film nå om dagen er.... Which Witch Alstå den norske musikalen som gikk i london. Den ble tatt opp på film en gang, og jeg bare ELSKER den... Blandt andre filmer kan også Hot Shots 1&2 nevnes, Miss Cast Away, mesteparten av Monty Phyton... Det var vel det jo kom på i farta. Og, jo forresten, politoskolen og mann med den nakene pistol er også gode klassikere Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Altså, dette er filmer jeg liker som ingen (så og si) av venna mine liker... Don't tell Mom the Babysitter's Dead Lost in Space Caligola Rebel without a Cause Young Frankenstein Mortal Kombat 1 & 2 Winnie-ther-Pooh: Most Grand Adventures Mummitrollet og vennene hans: Kometen kommer Song of the South: Uncle Remus Tilsammans Kids Habla con Ella Mulholland Drive A Knight's Tale 10 Things I Hate About You (Heath Ledger ER så kjekk ) Caddyshak Arahan Dark Tales of Japan Hackers Koyaanisqatsi Powwaqatsi Hawaii, Oslo Young Guns II Wayne's World II Forest Warrior Ghost World Van Helsing Virtual Sexuality Kandyland Freddy Got Fingered Cruel Intentions Fantasia Bringing out the Dead Tror det var alle, men kan aldri være for sikker. edit: Glemte Politiskolen-serien Endret 23. juni 2006 av Datasmurf Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Tror jeg er den eneste som liker disse filmene Driven James Bond: Die another day Jurassic park 2 og 3 Pearl harbor Endret 23. juni 2006 av Beenie Lenke til kommentar
Toriyama Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Cannibal! The Musical Orgazmo Mallrats Family Guy: Stewie Griffin The Untold Story Ingen som vil de disse med meg Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Rebel without a Cause 6368674[/snapback] Hva slags drittvenner har du? Mange filmer jeg liker der, alltid kjedelig med venner som ikke kan sette pris på kvalitet. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Flirting with disaster med ben stiller Star Wars 3 (syns ikke den var så ille ) High Times Ringenes Herre: To Tårn UHF med Weird Al Endret 23. juni 2006 av tørrfisk Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Lola rennt 6369885[/snapback] Hvaslags IDIOTER henger du med? Alle her digger den Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Ringenes Herre: To Tårn 6369857[/snapback] Filmer ingen liker = Ringenes Herre? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Alle klagde over at toern var så mørk og dyster Lenke til kommentar
reds Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 høh, er det ingen som liker Starship Troopers eller Kung Pow? Førstnevnte er så cheesy at den blir fantastisk. Den andre er jo rett og slett en latterbombe av de sjeldne. 4425208[/snapback] Så enig, så enig... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Tja, The Peacemaker, Deuce Bigalow, The Big Hit, Last Man Standing, Ronin... Sikkert mange som synes disse er "OK", men jeg har egentlig aldri vært borti en som faktisk de er såpass at man kan se dem igjen (og igjen). Jeg liker alle disse veldig godt. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Skjønner ikke folk som sier at promp- og tiss humor ikke er morsomt, når det er bevist gang på gang at det er det 4603194[/snapback] Tja, til en viss grense er det artig. Jeg synes for eksempel Scary Movie 1 og 2 til tider er hysterisk morsomme, men 3'ern og 4'ern synes jeg er så utrolig dårlige at det er helt... utrolig. De prøver liksom å overgå latteren man fikk i 1'ern og 2'ern, men feiler miserabelt i det. EDIT: D'oh, hvorfor berukte jeg ikke edit-knappen. BTW: Jeg elsker Don't Be A Menace To South-Centra While Drinking Your Juice In The Hood. Veldig mange jeg har pratet med, forakter denne filmen. Jeg synes den definitivt er en av de beste spoof-filmene EVER! Endret 23. juni 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå