Zeph Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Jurrasic Park...ingen andre som liker dinosaurer Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Army of darkness. Tidens dårligste film, men jeg elskert den. "Gimme me some sugar, baby" Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Resident Evil filmene digger de, Deep Blue Sea (beste haifilm i mine øyne), Tomb Raider I, Batman & Robin og Planet Of The Apes (nyinnspillingen). Elsker alle de filmene. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Army of darkness. Tidens dårligste film, men jeg elskert den. "Gimme me some sugar, baby" Tidenes dårligste film er vell litt å ta i? Personlig kjenner jeg ingen som har sakt at den filmen er dårlig. Alle jeg kjenner, som har sett den, elsker den. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Rocco Og Russen.... Helt ellendig film... men man støtter vel lokal"heltene"... Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Army of darkness. Tidens dårligste film, men jeg elskert den. "Gimme me some sugar, baby" Tidenes dårligste film er vell litt å ta i? Personlig kjenner jeg ingen som har sakt at den filmen er dårlig. Alle jeg kjenner, som har sett den, elsker den. Jeg vil ikke akkurat kalle det en super-film. Elendig plot, dialog, den er bare så utført dårlig at jeg synes det er bra. Er forresten ingen jeg kjenner som liker den filmen... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Masters of the Universe http://www.imdb.com/title/tt0093507/ Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Bad Boys 2 & King Arthur Der står eg likt med deg. me 2!! de er jo bra da!! Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 etter matrix har flere forskere spurt seg spørsmålet om vi kanskje lever i en dataskapt verden(noe jeg ikke tror så veldig mye på). så det er jo en veldig bra film, ikke pga. alt blodet. Ehhh.... ikke noen av idéene i The Matrix var originale når det gjelder dette. Men enkelte forskere har brukt The Matrix som eksempel i populærvitenskapen, fordi det er enkel måte å formidle enkelte idéer på. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Hva er forresten galt med folk, når de trekker frem filmer som er kjempepopulære i denne tråden? Både Snatch og The Matrix ligger på topp 250 filmer på IMDB. Da kan man ikke påstå at det er filmer alle hater. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) - Battlefield Earth Det er den mest latterlig elendige filmen jeg noen gang har sett. Den er til og med for dårlig til å bli bra-dårlig. Edit: Per Endret 15. juli 2005 av Papillon Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Rocco Og Russen.... Helt ellendig film... men man støtter vel lokal"heltene"... Øyh! Rocco og russen var et mesterverk En av de morsomste filmene jeg har sett noengang.. Og når man kjenner igjen hovedrolleinnehaverne blir det jo ekstra morsomt :!: Lenke til kommentar
Månebaronen Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) The Blob (1988)! Jeg så nå når jeg skulle finne en link til filmen at det er annonsert en nyinnspilling som visstnok skal slippes i 2005!!! Gi meg beskjed om noen vet noe mer!! PIN Genial film! Mulig jeg er utrolig treg, men jeg skjønte ikke en dritt av filmen før mot slutten, og da først skjønte jeg at denne filmen var jo helt genial!! Måtte se den igjen noen dager senere. Ikke akkurat "den sjette sansen" eller "fight club" men i samma gata?.. Se disse og fortell meg hva dere syns! Endret 17. juli 2005 av Månebaronen Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Jeg likte The Pacifier ganske godt, selvom den ble slaktet i pressen med en ener... Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Bad Boys 2 & King Arthur Whi1te, du mener ikke det? Jeg burde ikke kritisere noen i denne tråden, men likvell - det var en spøk, eller hva? Du ville ikke likt overpompøse og gåsehud-flaue King Arthur eller ja, Bad boys 2... Du mistforstod tråden i farten - velger jeg å tro. Endret 19. juli 2005 av Kyrre (GHL) Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 The Blob (1988)!http://ia.imdb.com/media/imdb/01/I/65/85/31m.jpg Jeg så nå når jeg skulle finne en link til filmen at det er annonsert en nyinnspilling som visstnok skal slippes i 2005!!! Gi meg beskjed om noen vet noe mer!! The Blob (1988) er faktisk en nyinnspilning av The Blob (1958). Lenke til kommentar
texaco Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 er stor fan av filmer fra 80-tallet, gjerne med litt spaca preg The Fly og The Fly II Spaced Invaders Nærkontakt av tredje grad (blir vel litt på grensen, mange som liker denne filmen) Short Circuit I & II kan også si at jeg har sett Eraserhead, fanken.. ville aldri møtt han regissøren i en mørk bakgate... for å si det sånn Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Plasserer Klodenes Kamp i denne tråden. Jeg var en av de få som likte denne filmen da vi kom ut ifra kinoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå