master air Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Eternal Sunshine of the spotless mind 6521888[/snapback] Huh? Ingen som liker den? Hva slags venner har du? Den er jo på 38. plass på imdbs top 250 liste jo. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Eternal Sunshine of the spotless mind 6521888[/snapback] Huh? Ingen som liker den? Hva slags venner har du? Den er jo på 38. plass på imdbs top 250 liste jo. 6522312[/snapback] Ja det er en god film, men det er vel mer voksen film der du må tenke litt. Jeg liker sånne filmer, andre gjør ikke det. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Jeg tror jeg er den eneste av mine venner som liker "Don't Be A Menace To South Central While Drinking Your Juice In The Hood".... Også har bare et par av vennene mine likt "Napoleon Dynamite" Knallgode filmer! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Eternal Sunshine of the spotless mind 6521888[/snapback] Huh? Ingen som liker den? Hva slags venner har du? Den er jo på 38. plass på imdbs top 250 liste jo. 6522312[/snapback] Ja det er en god film, men det er vel mer voksen film der du må tenke litt. Jeg liker sånne filmer, andre gjør ikke det. 6522508[/snapback] Andre? Hvem er disse "andre"? Med mindre du fortsatt går på barneskolen så har jeg vanskelig for å tro dette. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Alle kan ikke like samme film, sånn er det. Det er jo ingeting å krangle på Lenke til kommentar
master air Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Alle kan ikke like samme film, sånn er det. Det er jo ingeting å krangle på 6523151[/snapback] Nei, men å si at ingen liker Eternal Sunshine of the spotless mind blir feil. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Ingen liker Atilla the Barbarian Hun. Herregud det må være den aller beste filmen! Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Fjols til fjells,syntes den er hysterisk morsom,men ingen av mine venner liker den.... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Kanksje fordi den er gammel. Den var en stor "hit" i sin tid i allefall. Jeg elsker den. Finnes den egentlig på DVD? Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 ja,har sett sånne kampanjer på tv der de selger gamle klassikere,men jeg har aldri kjøpt den,lurer på om jeg skal gjøre det denne uken Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 care-bears på VHS ikke noe digitale fine finesser, old school baby! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Fjols til Fjells Husker denne filmen veldig godt selv. TV2 sendte den vel i løpet av påsken en gang, da var jeg vel rundt 13 år kan jeg tenke meg. Og jeg elsket den. Kjenner ingen andre som liker den noe særlig, men det er vel fordi det ikke akkurat er den type filmer som er "in" hos mine jevnaldrende. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Hulk. Vet ikke hvorfor så mange synes den suger, men jeg liker den omtrent like godt som alle andre superhelt-filmer. Jeg synes Ang Lee gjør en tradisjonell "bad guy" om til en good guy på en veldig god måte. Dessuten har filmen Eric Bana (en av mine yndlingsskuespillere) og Jennifer Conelly (hawt). Veldig god popcorn-underholdning, på lik linje med alle andre superhelt-filmer. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 care-bears på VHS ikke noe digitale fine finesser, old school baby! 6566877[/snapback] OH NOES1! Du kan ikke si at du liker Care Bears? Uansett.. Faktisk bare en av mine venner som liker Donnie Darko. Den filmen er jo genial forbi det hinsidige, men ingen jeg kjenner synes det Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Den er blant de hundre best likte filmene på IMDB. Forøvrig en knallbra film, synes jeg. Min favoritt. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 (endret) Jeg har en følelse av at ingen liker The Fast and the Furious. Sorry, men Skyline og Rodriguez holder for meg i dette tilfellet Endret 5. august 2006 av L@sse Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 care-bears på VHS ikke noe digitale fine finesser, old school baby! 6566877[/snapback] OH NOES1! Du kan ikke si at du liker Care Bears? Uansett.. Faktisk bare en av mine venner som liker Donnie Darko. Den filmen er jo genial forbi det hinsidige, men ingen jeg kjenner synes det 6620340[/snapback] Det er ikke alle som "forstår" Donnie Darko... forstår man den ikke, er den lett å avfeie som "dårlig". Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Jeg forsto ikke Donnie Darko i begynnelsen. Jeg likte den utrolig godt likevel. Jeg tror faktisk at det at jeg ikke forsto den helt var en av grunnene til at jeg likte den så godt. Du siterte forresten feil person. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Jeg har en følelse av at ingen liker The Fast and the Furious.Sorry, men Skyline og Rodriguez holder for meg i dette tilfellet 6620608[/snapback] Jeg liker den. Har på følelsen at det er kun jeg som liker Pearl Harbor . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå