Gå til innhold

Filmer ingen liker, utenom deg


miCro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ELSKER Stupeur et Tremblements/Din Japanske Kollega. Enten så har folk ikke hørt om den, ikke sett den... og hvis de først har det så synes liker de den ikke. (Og de forstår den heller ikke og synes den er kjedelig.) Jeg vil tro at dette er en film som muligens folk med en viss personlighet liker...

 

Jeg liker de 2 siste Matrix-filmene ganske godt. Virker som mange er uenige med det. Samme med "Jeg er Dina".

 

Alle klagde over at toern var så mørk og dyster :p

6370032[/snapback]

Rart, når ble det negative ting? :dontgetit:

 

Er jo bare fascinerende.

Lenke til kommentar

Navy Seals fra 1990! Elsker denne filmen. Ren, urealistisk action som likevel fenger. Utrolig artig film. Massevis av action, og måten disse SEAL-folkene utfører sine operasjoner er mildt sagt til å le av i denne filmen. Likevel en kjempeartig film. Jeg tror ikke det er mange som synes denne er så hysterisk bra nå noe lenger. :)

Lenke til kommentar
Alle klagde over at toern var så mørk og dyster :p

6370032[/snapback]

Rart, når ble det negative ting? :dontgetit:

 

Er jo bare fascinerende.

6496015[/snapback]

 

Kjære TLZ, har du vært på fiskemodus etter mine posts igjen nok en gang? :p

Har hørt overraskende mange syte og bitche om hvor deppressiv to'ern var!

Lenke til kommentar
Må nok bli... Enten Stargate filmen eller Star Wars. Finnes faktisk fol som ikke liker de!  :nei:

6419425[/snapback]

 

Wops, ble litt feil på den posten... Hadde misforstått tråden og postet filmer som jeg liker og ingen andre liker.

6505886[/snapback]

Nå begynner jeg virkelig å spekulere her. Du mener altså at ingen liker verken Star Wars eller Stargate? Hvor har du oppholdt deg i løpet av de 30-40 siste årene? Mars? Venus?

Lenke til kommentar
Må nok bli... Enten Stargate filmen eller Star Wars. Finnes faktisk fol som ikke liker de!  :nei:

6419425[/snapback]

 

Wops, ble litt feil på den posten... Hadde misforstått tråden og postet filmer som jeg liker og ingen andre liker.

6505886[/snapback]

Nå begynner jeg virkelig å spekulere her. Du mener altså at ingen liker verken Star Wars eller Stargate? Hvor har du oppholdt deg i løpet av de 30-40 siste årene? Mars? Venus?

6507513[/snapback]

 

Les den andre quoten :thumbup:

Endret av brd
Lenke til kommentar

Jeg gjorde det, og der sier han "...Hadde misforstått tråden og postet filmer som jeg liker og ingen andre liker."

Med andre ord høres det ut som om at han hadde tenkt å poste i "filmer som du liker men som ingen andre liker"-tråden, men at han postet feil. Han postet ikke feil, hvis det var der han hadde lyst til å poste. Der er her. :p

Lenke til kommentar
Jeg gjorde det, og der sier han "...Hadde misforstått tråden og postet filmer som jeg liker og ingen andre liker."

Med andre ord høres det ut som om at han hadde tenkt å poste i "filmer som du liker men som ingen andre liker"-tråden, men at han postet feil. Han postet ikke feil, hvis det var der han hadde lyst til å poste. Der er her. :p

6508787[/snapback]

 

Helt absurd med andre ord :)

Lenke til kommentar
Alle jeg har snakket med hatet Resident Evil filmene... enten fordi de ikke liker zombie/action filmer eller fordi de hadde spillet og ikke synes det levde opp. Jeg digger de  ;)

6507477[/snapback]

Jeg liker zombiefilmer og jeg spilte aldri spillet, og likevel synes jeg filmene var totalt ubrukelige. Jeg kan forstå hvorfor du prøver å bortforklare det med folks preferanser og forvetninger, men sannheten er at dette er to filmer som ikke har noen positive egenskaper.

Lenke til kommentar
Jeg liker zombiefilmer og jeg spilte aldri spillet, og likevel synes jeg filmene var totalt ubrukelige. Jeg kan forstå hvorfor du prøver å bortforklare det med folks preferanser og forvetninger, men sannheten er at dette er to filmer som ikke har noen positive egenskaper.

6510816[/snapback]

 

Pøff... alle zombiefilmer er gode filmer (dog med et par grusomme unntak) og selv om det ikke er nok vold og avrevne lemmer i RE-filmene, så duger de til litt underholding.

 

Hvis man leter etter en zombiefilm uten noen positive egenskaper så er det jo bare å se Land of The Dead. Synes den feilet fullstendig som en zombiefilm. Skuffet stort.

Endret av SBS
Lenke til kommentar

Jeg så aldri originalene. Og jeg har likevel aldri sett en zombiefilm jeg ikke likte. Jeg synes den var ok. Litt weird og usammenhengende, men ok.

6511604[/snapback]

 

Synes personlig den manglet alt... Alt for få døde, alt for lite avrevne lemmer, alt for lite blod og alt for latterlige zombier og alt for latterlige "helter". Men men, hver sin smak.

Lenke til kommentar

Herr SBS...

Hvis man leter etter en zombiefilm uten noen positive egenskaper så er det jo bare å se Land of The Dead. Synes den feilet fullstendig som en zombiefilm. Skuffet stort.
Dette sa du til SteffyBoy. Jeg må nesten støtte ham når det gjelder RE filmene og siden du nevner at han bør bare se Land of the Dead så kan eg bare fortelle deg no at han har hele serien ;) Grunn: De er skammkul i forhold til RE
Lenke til kommentar
Herr SBS...
Hvis man leter etter en zombiefilm uten noen positive egenskaper så er det jo bare å se Land of The Dead. Synes den feilet fullstendig som en zombiefilm. Skuffet stort.
Dette sa du til SteffyBoy. Jeg må nesten støtte ham når det gjelder RE filmene og siden du nevner at han bør bare se Land of the Dead så kan eg bare fortelle deg no at han har hele serien ;) Grunn: De er skammkul i forhold til RE

6512387[/snapback]

 

Du snakker om denne: http://www.imdb.com/title/tt0418819/

 

ikke sant?

 

Den er latterlig dårlig som zombiefilm, men fungerer ok som actionfilm i mine øyne. Dawn of The Dead er forøvrig den beste zombiefilmen som er laget (den nye, spesialeffekter har sin plass i filmer som dette).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...