Eclipsed Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg elsker Titanic. Hva med dere? 6455327[/snapback] Hey! Da er vi ivertfall 2 som elsker denne filmen Filmen fjortjente så absolutt alle oscar prisene den vant. Hvis man setter seg ned og ser på hver enkelt pris, og så sammenligner Titanic med konkurrentene det året,- så er det ingen tvil! Det blir bare dumt og si at Titanic fikk altfor mange priser... En av verdens beste filmer etter min mening! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) tja BHD er en av de mer korrekte filmene, det mangler så klart noen ting som boka hadde, mye gear snakk som ville vært kult om kom frem. blant annet, hvordan ammo'n de bruke var veldig lite effektiv på uarmerte mennesker. flere steder i boka de skyter en kar 5-6 ganger og de kryper vekk etterpå. den mangler også noen små blikk fra somalias side, det var ikke så mye av de i boka heller men en del mer en i filmen. filmen tok heller ikke med hvorfor somalierne var ektra sure den dagen, da FN/USA hadde sprengt en byggning med noen viktige somaliere i bare timer før alt dette skjedde. Endret 8. juli 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 kom på en film jeg liker som ingen andre ser ut til å like Last Man Standing! det er jo en remake av Yojimbo(ser ut som mange går glipp av det) og bruce spiller en over tøff ikke så veldig snill helt. akurat som Clint gjorde i A Fistful of Dollars. filmer er kanskje ikke et filmatisk mester verk, men det er jo en drit kul over the top action film. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Jeg irriterte meg over sløsingen av kuler. ... og hvordan alle ble kastet milevis bakover av å bli skutt. Endret 8. juli 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
edds Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Jeg digger Kung Pow, men kjenner ingen andre som gjør det. Så at den var nevnt tidligere i tråden da, nå føler jeg meg mindre ensom. Endret 8. juli 2006 av edds Lenke til kommentar
master air Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg digger Kung Pow, men kjenner ingen andre som gjør det. Så at den var nevnt tidligere i tråden da, nå føler jeg meg mindre ensom. 6456796[/snapback] Hey, jeg liker da også den filmen og har sakt det til deg. Kommer ikke på en annen film enn The Killer Klowns From Outer Space nå heller. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg irriterte meg over sløsingen av kuler. ... og hvordan alle ble kastet milevis bakover av å bli skutt. 6456050[/snapback] det som er noe av poenget da. han skal være über alt skal være litt overdrevet. han er liksom denne mystiske antihelten som kommer fra ingen steder og forsvinner igjen. hadde denne filmen vært laget på samme tind som fistful of dollars ville denne vært like klassisk Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg digger Kung Pow, men kjenner ingen andre som gjør det. Så at den var nevnt tidligere i tråden da, nå føler jeg meg mindre ensom. 6456796[/snapback] Jeg liker den utrolig godt. LarsP og en del andre her gjør da også det. Liker du Kung Pow, bør du definitivt sjekke ut Thumb-filmene (Thumb Wars, Thumbtanic, Bat Thumb, Frankenthumb, The Blair Thumb, osv). Det er selvsagt parodier på filmene med lignende navn (Star Wars, Titanic, Batman, osv). Det er den samme idiotiske (og hysterisk morsomme) humoren. Laget av samme fyr (Steve Oedekerk, som spiller hovedrollen i Kung Pow). Definitivt verd en sjekk. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) det som er noe av poenget da. han skal være über alt skal være litt overdrevet.han er liksom denne mystiske antihelten som kommer fra ingen steder og forsvinner igjen. hadde denne filmen vært laget på samme tind som fistful of dollars ville denne vært like klassisk 6456866[/snapback] Og derfor jeg ikke likte den (så godt). Jeg liker ikke overdrevet. Men for all del, en ålreit film å se med kompiser, cola/øl/whatever floats your boat og snacks. Endret 8. juli 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Eneste jeg kan komme på er "Der Name der Rose". Det er oftere at jeg misliker filmer som kritikere liker. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg digger Kung Pow, men kjenner ingen andre som gjør det. Så at den var nevnt tidligere i tråden da, nå føler jeg meg mindre ensom. 6456796[/snapback] Hey, jeg liker da også den filmen og har sakt det til deg. Kommer ikke på en annen film enn The Killer Klowns From Outer Space nå heller. 6456823[/snapback] kung pow er så patetisk morsom at, den ligger på top 10 her! heile familien min lo seg i hjel! (untatt mamma) Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Cube-filmene Ses best helt alene, hvis du ser den sammen med andre blir filmene ytterst tåpelige og mister sin underholdningsverdi 4425237[/snapback] Endelig en som liker cube filmene! Var sikker på at det bare var meg.... men må jo nevne "Gayniggers from Outer Space (1992)" Endret 8. juli 2006 av CustomTP Lenke til kommentar
edds Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 *snip* 6456904[/snapback] Takk skal du ha, de skal definitivt sjekkes ut! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Du får faktisk boksen med alle filmene fra USA for en ganske så lav pris. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Cube-filmene Ses best helt alene, hvis du ser den sammen med andre blir filmene ytterst tåpelige og mister sin underholdningsverdi 4425237[/snapback] Endelig en som liker cube filmene! Var sikker på at det bare var meg.... men må jo nevne "Gayniggers from Outer Space (1992)" 6457334[/snapback] Jeg liker også Cube filmene Ett eller annet sykt ved de som gjør at de blir underholdende. Selv om de egentlig suger. [edit] Har sett alle sammen med en kamerat. Synes ikke de mistet sin underholdningsverdi av den grunn Endret 9. juli 2006 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Selv om de egentlig suger. 6459329[/snapback] Det gjør de så til de grader ikke. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Selv om de egentlig suger. 6459329[/snapback] Det gjør de så til de grader ikke. 6459384[/snapback] Mente ikke å såre deg Liker filmene som sagt, men skjønner bare ikke helt hvorfor Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Mulig jeg var sinnssyk i gjerningsøyeblikket, men jeg likte Happy Gilmore og the Wedding Singer. Og Starship Troopers da (Den er jo cheesy i høyeste grad med vilje, det er der hele greia med den ligger). Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Alle syntes matrix var så himla dårlig jeg syntes de var ganske bra og gøye Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Alle syntes matrix var så himla dårlig jeg syntes de var ganske bra og gøye 6462276[/snapback] Hva, mener du enern også? Har aldri sett noe så hypa, og så mange som har vært enig i hypen etter å ha sett den (det høres ikke ut som jeg er en av dem, men det er jeg). Og aldri har jeg hørt så mange si om en film at de har sett den tre-fire++ ganger. Men toern og treern... chupajamònes (fritt og diplomatisk oversatt: "smaken er som baken"...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå