Hr. Jenssen Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Steike, som jeg kommer på filmer jeg liker, som nesten ingen andre rundt meg liker! (så får jeg jo masse nye poster - yeeey! ) Neste er Van Helsing. Også popcorn-underholdning, men likevel syntes jeg den hadde en virkelig fengende handling. Det eneste jeg kan tenke på som jeg synes er direkte negativt med denne filmen, må være Kate Beckinsale's skuespill. Hennes liksom-øst-europeiske aksent og generelt skuespillet var jo til å spy av, men som Fry (i Futurama) en gang sa, "Hey, when you look this good, you don't have to know anything". Dessuten var kanskje harry-faktoren litt høy til tider, men ser man bort fra dette, er filmen faktisk kjempefornøyelig. Veldig god underholdning. Endret 6. juli 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Mener "Van Hellsing" er laaaaangt bedre en "Underworld" (som kom omentrent samtidig). Humoren til han munken er uslåelig, samt glimtet i øyet til Hugh Jackman. Hvorfor "Underworld" fikk oppfølger og i kke "Van Hellsing" skjønner jeg ikke.... Endret 6. juli 2006 av JacEr Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Underworld synes jeg også var en veldig fornøyelig film. Den første filmen til folkene bak den, så jeg kan ikke si den var annet enn imponerende. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 jeg likte ikke hvordan de lagde underworld. action senene virka som halvferdige musikkvideoner. med musikk som overdøver alle andre lydene i senen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Det eneste som er verre enn Underworld er oppfølgeren. Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Friday og Dumb and Dumberer: When Harry Met Lloyd. Ler så tårene renner av disse filmene. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Det eneste som er verre enn Underworld er oppfølgeren. 6445055[/snapback] Det sa SteffyBoy noe jeg er VELDIG enig i Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Det er vel en film de fleste her ikke har hørt om, men jeg synes Superstar er helt fantastisk. Den er ikke så cheezy som den høres ut, og humoren er vanvittig bra. Synes jeg. Men vennene mine bare rister på hodet. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Det eneste som er verre enn Underworld er oppfølgeren. 6445055[/snapback] Det sa SteffyBoy noe jeg er VELDIG enig i 6445451[/snapback] Jasså. Jaja, da har jeg funnet enda en film som jeg liker, men som ingen andre liker da! Lenke til kommentar
K-F-J Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 - Napoleon Dynamite (fått endel kjeft for den anbefalingen.... hat eller elsk) - Sword of doom ...klassiker - Shogun assasin - Harley Davidson and the Marlboro man ...sett den ti ganger av uvisse grunner Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Napoleon Dynamite har det blitt utredet om tidligere i denne tråden, men både Sword of Doom/Dai-bosatsu tôge og Shogun Assassin har gode scorer på IMDB. Førstnevnte er ikke mange stemmene unna å havne på topp250-listen. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg føler at jeg ikke har nevnt Armageddon i denne tråden. Jeg finner veldig få som har sikkert min filmsmak som også koser seg med denne, eller ser noe i den utenom en hyperpatriotisk effektorgie. 6441907[/snapback] Jeg digger Armageddon, nå vet jeg ikke om jeg har din filmsmak, men det er ialelfall ikke mange som liker Armageddon. Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Cube filmene, synes de var spennende. Folk døde på mange forskjellige morsomme måter Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg føler at jeg ikke har nevnt Armageddon i denne tråden. Jeg finner veldig få som har sikkert min filmsmak som også koser seg med denne, eller ser noe i den utenom en hyperpatriotisk effektorgie. 6441907[/snapback] Jeg digger Armageddon, nå vet jeg ikke om jeg har din filmsmak, men det er ialelfall ikke mange som liker Armageddon. 6450351[/snapback] Det er vel det, men det er få som ser på den som en klassiker. Den var jo en kjempehit da den kom. Hele poenget med denne filmen (så vel som alle andre Brukcheimer-filmer og det meste fra Hollywood ellers), er jo å tjene massevis av penger. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Vet ikke hvordan det står til med dere, men jeg elsker Black Hawk Down. Endret 8. juli 2006 av Solid_ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 er mange som er enige med deg der. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 er mange som er enige med deg der. 6454914[/snapback] Hmm kanskje jeg tok feil da. Blant mine venner er det utelukkende jeg som liker den. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg liker den ikke. Grei nok med popcorn og cola, men ikke mer enn det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg elsker Titanic. Hva med dere? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg elsker Titanic. Hva med dere? 6455327[/snapback] *løper og skaffer hjelp med en gang* Liker Black Hawk Down som actionfilm, liker ikke at den hvitvasker historien slik så mange krigsfilmer gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå